دیدار ۹۰ ارومیه برابر فجرسپاسی برای تاریخ‌سازی در فوتبال آذربایجان غربی

دیدار عقب‌افتاده ۹۰ ارومیه و فجرسپاسی شیراز فردا چهارشنبه در حالی برگزار خواهد شد که نماینده ارومیه در صورت پیروزی در این مسابقه، ضمن صدرنشینی در پایان نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول، روزی تاریخی برای فوتبال آذربایجان‌غربی رقم خواهدزد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقات معوقه هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا /چهارشنبه/ با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهدشد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، دو تیم ۹۰ ارومیه و فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه تختی ارومیه با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم خواهندرفت.

این دیدار که از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد، تورج عیوض محمدی و مهدی الوندی به عنوان کمک و وحید زمانی به عنوان داور چهارم، بنیادی‌فر را همراهی خواهندکرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم اکنون با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول است و در صورت پیروزی مقابل حریف شیرازی بالاتر از گل ریحان البرز ۳۳ امتیازی با صعود به صدر جدول، قهرمانی نیم فصل جام آزادگان را نصیب خود خواهد کرد و اتفاقی تاریخی برای فوتبال ارومیه و استان آذربایجان‌غربی رقم خواهدزد.

۹۰ ارومیه در حال حاضر از ۸ بازی خانگی قبلی خود ۷ برد و یک مساوی بدست آورده است و در دیدار با فجر می‌تواند این آمار را بهبود بخشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =