نتایج آزمون وکالت تا دو هفته آینده اعلام می‌شود

تسنیم نوشت: رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه پیش‌بینی کرد که نتایج اولیه آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه کمتر از دو هفته آینده اعلام شود.

علی بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌رغم برخی مشکلاتی که در فرایند ثبت نام وجود داشت اجمالاً آزمون از نظر ما از شرایط قابل قبولی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: به محض اینکه نتایج اولیه مشخص شود، برنامه‌ریزی‌ها برای مصاحبه شفاهی انجام می‌شود. در مرحله دوم مشابه مرحله اول تمامی اساتید برتر دانشگاهی، وکلای برتر و قضات عالی رتبه در فرایند شرکت دارند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد: نصاب جذب در ادوار گذشته در آزمون های وکالت چیزی حدود چهار درصد در آزمون‌های کانون های وکلا و چیزی در همین حدود در آزمون‌های مرکز در ادوار گذشته بوده است. در دوره جاری از آنجایی که نصاب علمی برای ما خیلی مهم است، الان نمی توانم پیش‌بینی داشته باشیم و باید نمرات را ببینیم و سطح علمی نمرات در میزان جذب بسیار موثر است.

بهادری جهرمی گفت: نیاز به وکیل در سطح جامعه وجود دارد اما این شرایط کافی نیست و باید نصاب علمی لازم در میان داوطلبان وجود داشته باشد و بعد از آن می شود اظهار نظر کرد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه پیش‌بینی کرد که نتایج اولیه آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه کمتر از دو هفته آینده اعلام شود.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =