ایجاد وحدت و جلوگیری از موازی کاری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضرورت است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان بر لزوم ایجاد وحدت رویه، انسجام و جلوگیری از موازی کاری توسط دستگاههای مرتبط با امور جوانان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه و راهکاری مدون تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرانک قدسی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان، اظهار داشت: براساس مستندات و تحقیقات انجام گرفته، اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، بیکاری و حاشیه‌نشینی پنج آسیب اصلی مشترک بین استان کردستان و دیگر استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه اقدام‌هایی از سوی  امور اجتماعی استانداری با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شده اما کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است، تاکید کرد: باید در بحث کاهش خشونت از بعد فرهنگی، آگاه‌سازی، حساس‌سازی قشر تحصیل کرده جامعه و روشنگری جامعه برنامه‌های راهبردی و عملیاتی صورت گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان با اشاره به اینکه قرار است در قالب طرح‌های ملی تدابیری برای کاهش این آسیب‌ها اتخاذ شود و برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد، گفت: خشونت موجب بسیاری آسیب ها از جمله سرقت‌، زورگیری، قتل ، شرارت و خودکشی می گردد و متاسفانه خودکشی و خشونت در استان آمار رو به  رشدی دارد و موضوعی نگران کننده است چون احتمال دارد به جرم‌های دیگر منجر شود.

قدسی در پایان بر لزوم ایجاد وحدت رویه، انسجام و جلوگیری از موازی کاری توسط دستگاههای مرتبط با امور جوانان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه و راهکاری مدون تاکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =