مرکز نوآوری دانشگاه لرستان از طرحها و ایده های جدید حمایت می کند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت:مرکز نوآوری دانشگاه لرستان برای حمایت از ایده ها و طرحهای جدید و ابتکاری دانشجویان و فناوران، تشکیل شده است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر محمد فیضیان در این رابطه گفت : مرکز نوآوری دانشگاه لرستان و همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، آمادگی کامل دارند از طرحها و ایده های جدید دانشجویان و فناوران، حمایتهای لازم را انجام دهند».

دکتر فیضیان، توضیح داد:دانشجویان دانشگاه لرستان که شامل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه لرستان هم می شود می توانند در صورت داشتن طرحهای خلاقانه و جدید، از حمایتهای مرکز نوآوری دانشگاه لرستان استفاده کنند.

وی، بیان کرد:رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از ایده ها و طرحهای ابتکاری کاربردی در جهت کاهش مشکلات و چالشهای استانی در زمینه های مختلف است.

مرکز نوآوری دانشگاه لرستان از خلاقیتها و نوآوریها حمایت می کند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان افزود:«مرکز نوآوری دانشگاه لرستان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای حمایت از خلاقیتها و نوآوریها، ایجاد شده است و حمایت از طرحها و ایده های جدید، شامل حمایتهای مختلف از جمله حمایتهای مالی نیز می شود.

دکتر محمد فیضیان، افزود:«همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان از جمله بهترین آزمایشگاههای وزارت علوم است و آمادگی کامل در این آزمایشگاه وجود دارد که از طرحهای جدید و نوآوریها، حمایت شود».

گفتنی است در تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۸، با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز نوآوری دانشگاه لرستان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با اعتبار اولیه ۳۵۰ میلیون تومان، افتتاح شد.

رتبه کشوری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، ارتقاء یافته است

در تیرماه ۹۸ نیز اعلام شد: رتبه کشوری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، ارتقاء یافته است و از تعداد ۳۳۰ مجموعه آزمایشگاهی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاهها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکتهای خصوصی سراسر کشور، تعداد ۲۹۰ آزمایشگاه در ارزیابی سال ۹۷ شرکت کردند که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، از رتبه ۳۱ در سال ۹۶ به رتبه ۲۶ در ارزیابی سال ۹۷، ارتقاء یافت.

همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، توانست رتبه ۵ (پنج) را در سطح آزمایشگاههای مرکزی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.

مرکز نوآوری دانشگاه لرستان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه از زیرمجموعه های کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان محسوب می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =