رشد سهام شرکت‌های شهرستانی در بورس

تسنیم نوشت: سهام شرکت‌های صنعتی آما، شیشه همدان و سرمایه‌گذاری صنعت نفت امروز در بورس و شرکت‌های شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پتروشیمی غدیر و شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۰۸۶واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۵میلیارد و ۹۹۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۴۲۲میلیارد تومان در ۶۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، شیشه همدان و سرمایه‌گذاری صنعت نفت امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های قند اصفهان، گلوکزان و صنایع لاستیکی سهند نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵۱۴میلیارد تومان در ۳۲۹هزار نوبت، آیفکس ۴۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۸۲۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پتروشیمی غدیر و شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های آسیا سیر ارس، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و کی بی سی هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

۲۲۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =