اردبیل بعد از ۶۰ سال صاحب سالن تنیس روی میز شد

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل بیان کرد: بعد از ۶۰ سال اردبیل صاحب سالن اختصاصی استاندارد شد که با تلاشهای بی وقفه هیات استان و اخذ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار این امر محقق شد و اکنون جزو ۵ سالن برتر ایران مطرح است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی دهقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد بیان کرد: در اولین اقدام در بحث استعدادیابی از خانواده ها آغاز کردیم، افزود: بعد از یک و نیم سال ۱۲ بازیکن با سطح آمادگی کامل به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی گفت: مجمع انتخاباتی که در سال ۹۲ برگزار شد رتبه ۳۱ کشوری داشتیم به طوری که زمانی که سالن را تحویل گرفتیم ۱۰ بازیکن پیشکسوت بالای ۵۰ سال داشتیم.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل با بیان اینکه در اولین اقدام در بحث استعدادیابی از خانواده ها آغاز کردیم، افزود: بعد از یک و نیم سال ۱۲ بازیکن با سطح آمادگی کامل به مسابقات کشوری اعزام شدند.

۹۰ درصد هیات شهرستان غیرفعال بودند

دهقانی با اشاره به اینکه ۹۰درصد هیات شهرستان غیرفعال بودند که با تجهیز کلیه هیاتهای شهرستان به میزهای استاندارد پینگ پنگ و توپ و راکت موجب شکوفایی گردید ، یادآور شد: در آغاز سال برنامه مسابقات سالانه هیات استان اردبیل منطبق با برنامه فدراسیون تدوین و اطلاع رسانی کردیم و مطابق برنامه به نحو احسن تا پایان سال به انجام رسید.

وی تصریح کرد: در تعاملی که با شهرستانها داشتیم توانستیم ۵ بازیکن مستعد را آماده و راهی مسابقات کشوری کنیم.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل با اشاره ۸۰ بازیکن مستعد در کل استان داریم، عنوان کرد: در استان اردبیل کار بزرگ و اساسی در این حوزه انجام شده است.

دهقانی بیان کرد: در رده نوجوانان رتبه ۱۷، جوانان ۲۲ و بزرگسالان رتبه ۲۶ کشوری را کسب کردیم.

فعالیت ۳ باشگاه ورزشی در استان

وی با اشاره به اینکه سه باشگاه ورزشی در زمینه تنیس روی میز در استان اردبیل فعالیت میکنند که به لطف پیشکسوتان ارجمند رونق قابل تحسینی به باشگاهها داده شده که انتظار میرود پیشکسوتان محترم کماکان در سنگر باشگاهها به تلاش خودشان ادامه دهند.

خانه پینگ پنگ استان اردبیل با داشتن مربیان متعهد تلاش و سعی بر این است تا بتوانیم در زمینه استعداد یابی و کسب موفقیتهای بیشتر پیشرو باشد.

برگزاری اردوی تیم ملی دختران نوجوان در استان

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل از برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان دختر به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

دهقانی با اشاره به تعداد بیمه شدگان گفت: در سال گذشته ۴۸۰ نفر آقا و ۴۵ نفر از بانوان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =