«ملاقات با جادوگر» با آهنگ امیر توسلی می‌آید

فیلم «ملاقات با جادوگر» ساخته حمید بهرامیان، با بازی مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه و هستی مهدوی، این روزها مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر توسلی، ساخت موسیقی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان را آغاز کرد.

حسن مصطفوی، مجری طرح و مدیر تولید فیلم با اعلان این خبر گفت: «فیلم «ملاقات با جادوگر» پس از ۲ماه پیش تولید در تهران کلید خورد و در ژانر کمدی ساخته شده و هم زمان با تدوین و صداگذاری، به‌تازگی قرارداد ساخت موسبقی فیلم هم با امیر توسلی امضا شده است.»

مصطفوی درباره بازیگران فیلم توضیح داد: «در این فیلم چهره‌هایی همچون مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، هستی مهدوی، امیر شریعت، ستاره پروین، سپیده مرادپور و نسیم ادبی  مقابل دوربین محمدرضا سکوت رفتند.

مجری طرح «ملاقات با جادوگر» در پایان اظهار امیدواری کرد که با پایان یافتن مراحل پس از تولید، فیلم به‌زودی اکران شود.

فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده و در خلاصه داستان «ملاقات با جادوگر» آمده است: «جناب سرهنگ  برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!»

«ملاقات با جادوگر» در ژانر کمدی ساخته شده و فیلمنامه اولیه آن با نام «ماساچوست»، پیش‌تر توسط پیمان عباسی به نگارش در آمده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =