درخواست استاندار البرز از رییس جمهور؛در رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰کیلومتری البرز صنعتی تسریع شود

اقتصاد بر خط نوشت: استاندار البرز گفت: ین حضور را مغتنم دانسته و از رییس جمهور محترم درخواست دارم که با عنایت ویژه ای تحقق رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای البرز را تسریع کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در روز معارفه بنده برای کسب رای اعتماد از هیات دولت، رییس جمهور محترم با اشراف و تسلط کامل به البرز، ماموریت خطیری در حوزه تسریع در توسعه راه های استان جهت تسهیل در تردد و رضایتمندی مردم، سپردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در مراسم بهره برداری از پروژه قطار برقی کرج_هشتگرد که با حضور دکتر روحانی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید هشتگرد برگزار شد، افزود: به نمایندگی از مردم سرفراز البرز که رنگین کمانی از اقوام و اقشار مختلف کشور هستند، حضور رییس جمهور محترم را به این استان خیرمقدم می گویم.

وی ادامه داد: دکتر روحانی در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی حضور پرثمر و امیدبخش داشته اند و همواره منشا خیر، اثر و برکت بوده اند.

شهبازی گفت: امید است این حضور انرژی و توان مضاعفی برای کارگزاران نظام در البرز باشد تا با سرعت و قدرت بیشتری به سمت عمران، آبادانی و پیشرفت حرکت کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه چندین پروژه بزرگ راه سازی البرز در دولت های یازدهم و دوازدهم آغاز شده، اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه قطار برقی کرج_هشتگرد از سال ۹۰ آغاز شد و از سال ۹۰ تا ۹۲ فقط ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: عمده کار پروژه قطار برقی کرج_هشتگرد در دولت تدبیر و امید و با بسیج ملی و استانی و بویژه توان مضاعف وزیر محترم راه و شهرسازی با صرف اعتباری بیش از هزار میلیارد تومان صورت گرفت.

شهبازی با اشاره به پروژه های بزرگ راه سازی البرز، افزود: اتوبان چرمشهر_آبیک در دولت تدبیر و امید آغاز شده و با تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا اکنون روند بسیار خوبی دارد.

وی عنوان کرد: راه هشتگرد_طالقان نیز که ۲۲ سال طول کشید، در این دولت گره گشایی شده و با توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی و بسیج مسئولان استان در نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز گفت: اکنون قطعه یک آزادراه تهران_شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز به ایستگاه پایانی رسیده اند و طی امسال و نیمه اول سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: استان البرز ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف دارد و از استان های مولد کشور محسوب می شود.

شهبازی ادامه داد: البرز در اعطای تسهیلات رونق تولید طلایه دار کشور است و همین توفیق بزرگ منجر به رشد ۳۲ درصدی صادرات البرز در سال ۹۸ شد.

وی گفت: بر اساس آمارهای موثق ملی، نرخ بیکاری البرز کاهش یافته و شاهد افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در این استان بوده ایم.

استاندار البرز افزود: با پیگیری ها، بازدیدها و جلسات متعدد در استان حتی یک واحد تولیدی در این شرایط تعطیل نشده بلکه ۳۱ واحد تحت تملک بانک ها نیز به مدار تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه دولت در تمامی عرصه ها پرفروغ و بالنده است،  اضافه کرد: طی یک سال اخیر هر مطالبه و پیگیری در سطوح ملی برای عمران و آبادانی البرز داشتیم، بی پاسخ نماند.

شهبازی با اشاره به سفر استانی رییس جمهور به البرز، گفت:  تمامی اعتبارات مصوب در آن سفر جذب شد و حتی ۱۹ میلیارد تومان نیز اعتبار بیشتر برای تکمیل پروژه های وعده داده شده، به البرز اختصاص یافت.

وی افزود: در سال ۹۲ حدود ۲ هزار تخت بیمارستانی در البرز وجو داشت که با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ۳ هزار و ۶۰۰ تخت رسید.

استاندار البرز با بیان اینکه به طور متوسط سالانه حدود ۷۰ هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود، عنوان کرد: با اتحاد و انسجامی که در البرز وجود دارد، شاهد نتایج مثبتی هستیم.

وی گفت: این حضور را مغتنم دانسته و از رییس جمهور محترم درخواست دارم که با عنایت ویژه ای تحقق رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای البرز را تسریع کنند.

شهبازی با قدردانی از حضور و همراهی پربرکت نماینده ولی فقیه در استان، افزود: طرح های بزرگی در البرز وجود دارد، از این رو از دکتر روحانی درخواست داریم که طی سفری یک روزه به البرز در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها حضور یابند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =