توکلی: اقدام جنگ‌طلبانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی بی جواب نمی‌ماند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها امروز مصداق بارز مثل «خر توی گل واماندن» هستند و دست به کارهایی می‌زنند که کاملا جنگی است و امیر رسمی ارتش نظامی یک کشور را به شهادت می‌رسانند؛ مسلم است که پاسخ این اقدام را خواهند دید و این پاسخ طول نخواهد کشید.

به گزارش خبرآنلاین، شوک بزرگی بود، انتشار خبر ترور و به شهادت رسیدن، سردار بزرگ نظام، «حاج قاسم سلیمانی». خبری که به سرعت به سرخط مهمترین اخبار دنیا تبدیل شد. اتفاقی که در جریان حمله بالگردهای آمریکایی به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، صورت گرفت و در ضمن آن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

آمریکا تصور نکند با شهادت سردار سلیمانی کار تمام شده است

احمد توکلی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به شهادت سردار سلیمانی، به خبرآنلاین گفت: «آمریکا خیال کرده است با وجود دستگاه‌ها  تجهیزات اطلاعاتی که دارد فکر کرده است شق‌القمر کرده که متوجه شده است سردار سلیمانی (رحمت‌الله علیه) در این مسیر مبارزه گام برداشته است. این موضوع اظهر من الشمس است و فهمیدنش درایت زیادی نمی‌خواهد.» 

او ادامه داد: آمریکا تصور کرده است با به شهادت رساندن سردار سلیمانی کار تمام شده است این خیالی باطل است چراکه آنها یک‌بار تجربه به شهادت رساندن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را داشتند. آنها ۴۰ سال پیش هم تصور می کردند اگر رجایی و باهنر را به شهادت برسانند کار تمام است؛ اما دیدند که این اتفاق نیفتاد و کار تمام نشد و مبارزه باقی ماند. 

آمریکا مصداق بارز خر توی گل واماندن است/اقدامات آمریکا کاملا جنگ طلبانه است

توکلی گفت: آمریکایی‌ها امروز مصداق بارز مثل «خر توی گل واماندن» هستند و دست به کارهایی می‌زنند که کاملا جنگی و جنگ طلبانه است و امیر رسمی ارتش نظامی یک کشور را به شهادت می‌رسانند؛ مسلم است که پاسخ این اقدام را خواهند دید و این پاسخ طول نخواهد کشید.

ایران در مقابل جنایت آمریکا سکوت نخواهد کرد

وی تاکید کرد: آنها باید بدانند که ایران در مقابل چنین جنایت‌هایی سکوت نخواهد کرد. مخلص کلام این است که کار تمام نشده است و ما در مبارزه هستیم. «سردار سلیمانی» برای ما خیلی ارزش داشت و از دستمان رفت اما کار تمام نشده است. 

رهبر انقلاب این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما ایران به این اقدام چه پاسخی خواهد داد گفت: من نمی‌دانم چراکه صلاحیت و اهلیت این موضوع را ندارم به همین دلیل هم نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما می‌دانم که رهبری این جنایت را بی‌جواب نمی‌گذارد.

شیرینی مصاحبت با سردار سلیمانی هنوز در کامم است

توکلی گفت: نمی‌دانم مقابله به مثل خواهد بود یا غیر مثل اما می‌دانم این اقدام بدون پاسخ نمی‌ماند.  هرچند چندباری بیشتر توفیق مصاحبت با سردار سلیمانی را نداشتم اما همچنان شیرینی آن در کامم است و فراموش نخواهد شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =