٢۵٠ میلیارد برای بهره برداری از ۱۱ پروژه بهداشتی اردبیل هزینه شد

دکتر اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد مبلغ ٢۵٠ میلیارد تومان جهت بهره برداری از ۱۱ پروژه بهداشتی درمانی استان اردبیل همزمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، قدرت اخوان اکبری گفت: از مهمترین این پروژه ها، مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل بود که از سالها قبل کار احداث آن شروع و مدتها به علت نبود اعتبارات کافی، روند تکمیل آن کند شده بود که طی سالجاری کار تجهیز آن به پایان رسید و با حضور ریاست جمهور و مقام عالی وزارت افتتاح گردید.

وی عنوان کرد:دومین پروژه مهم افتتاح شده در این سفر، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس آباد بود که با بهره برداری از این بیمارستان، عمده مشکلات مردم منطقه در بعد درمانی رفع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل یادآور شد: سومین پروژه مهم افتتاح شده، بخش سی تی آنژیو بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل با هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومان بود.

اخوان اکبری بیان کرد:علیرغم کمبود اعتبارات، در سال‌های اخیر بخش بهداشت و درمان استان اردبیل تحول چشمگیری داشته است به طوری که افتتاح و راه اندازی چندین پروژه مهم درمانی از قبیل رادیوتراپی، مرکز جامع اورژانس، سی تی آنژیو ١٢٨ اسلایس با کیفیت بالا، مرکز تروما، سی تی اسکن، افتتاح چندین باب بیمارستان، بخش پیوند کلیه، جذب پزشک فوق تخصص شبکیه و عروق و انجام اعمال جراحی‌های فوق تخصصی ویژه در کنار هم باعث شده است استان اردبیل در این حوزه در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته باشد و همچنان این تحولات تداوم دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =