سفر مارکت؛ فضایی برای تمام آژانس‌های گردشگری

ظهر روز چهارشنبه سفر مارکت در دورهمی ۳ ساعته با اصحاب رسانه؛ رسانه ها را در جریان زیر و بم فعالیت خود گذاشت.

اولین شرکت گردشگری که ۲۲ سال به‌صورت آفلاین در این حوزه فعالیت داشت، ایرسا نام داشت. سال ۹۱، ایرسا رویکرد خود را به سمت خدمات گردشگری به‌صورت دیجیتال در حوزه بی‌توبی بر و در نهایت سفر مارکت از دل ایرسا متولد شد و امروز به عنوان موتور جستجوی سفر خدمات می‌دهد.

شعار سفر مارکت این است که به گوگل احتیاجی ندارد، چراکه خود موتور جستجوی سفر دارد.

میثم کیهانی، مدیر دیجیتال مارکتینک ‌سفر مارکت در معرفی سفر مارکت گفت: «در ایران حدود دو هزار و سیصد آژانس مسافرتی و هواپیمایی وجود دارد که دارای بند الف یا ب هستند. در این میان ۱۹۰۰ آژانس از خدمات و سرویس‌های ایرسا استفاده می‌کنند.»

کیهانی معتقد است با رشد اینترنت در کشور در صنعت گردشگری انحصارطلبی به‌وجود آمد و در توضیح بیشتر تاکید کرد: «برخی آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی که با صنعت و دانش دیجیتال آشنایی نداشتند، افت شدیدی کردند. انحصارطلبی باعث شد بازار بدون رقابت باشد. بالطبع اولین کسی که از بازار بدون رقیب ضرر می‌کند، مشتری است.»

او با عنوان این موضوع که در بازار گردشگری پنج تا شش بازیگر اصلی وجود داشت که قیمت‌ها را تعیین می‌کردند، افزود: «تصمیم گرفتیم صنعت گردشگری سفرمارکت را راه‌اندازی کنیم.»

کیهانی اضافه کرد: «سفر مارکت، مارکت‌پلیس است و به آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری یک حجره می‌دهد که محصولات‌شان را ارائه کنند و آژانس‌های آنلاینی همچون علی‌بابا، مستربلیت و… می‌توانند بلیت‌های خود را در سایت سفرمارکت بفروشند.»

مدیر دیجیتال مارکتینگ مقایسه سفر مارکت با آژانس‌های فروش بلیت را بی‌معنی دانست و گفت: «سفرمارکت امکان مقایسه همه قیمت‌ها را به مشتری می‌دهد.»

او در رابطه با فعالیت سفر مارکت گفت: «سفرمارکت در کمتر از ۶ ماه موفق به همکاری با ۸۹ آژانس گردشگری شده است.» 

کیهانی رویکرد اصلی مارکت‌سفر را این‌گونه توضیح داد: «همه آژانس‌ها باید برنده باشند، قابلیت جستجو در پلتفرم، اتلاف وقت اتفاق نمی‌افتد، اطمینان از کیفیت خدمات، ارائه همه خدمات مربوط به سفر (ویزا، بلیت اتوبوس، قطار و بیمه)، ارائه ارزان‌ترین بلیت هواپیمایی داخلی و خارجی همه و همه در سفر مارکت در اختبار کاربر قرار گرفته می‌شود.»

او در انتها تصریح کرد: «در سفرمارکت تبلیغی صورت نمی‌گیرد و فقط می‌خواهد حس خوب را منتقل کند.»

منبع: چمدان

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =