پلی آف لیگ برتر فوتسال|صعود گیتی پسند؛ تکلیف سایر مدعیان دربازی سوم مشخص می‌شود

رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام چهار دیدار برگزار شد و گیتی پسند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،

مرحله برگشت پلی آف  لیگ برتر فوتسال امروز و با انجام 4 دیدار در حالی برگزار شد که کار 3 تیم مدعی به بازی سوم کشیده شد. 

شهروند ساری  5 - ستارگان ورامین صفر( بازی از سوی ستارگان ورامین نیمه تمام ماند)

در حساس‌ترین دیدار شهروند ساری که در بازی رفت میهمان ستارگان ورامین بود و در یک بازی جنجالی بازی را واگذار کرده بود، در بازی برگشت خود به پیروزی نیاز مبرم داشت.  این تیم در حالی میزبان ستارگان ورامین بود که با توجه به پیروزی در مرحله رفت انگیزه بالای در این مسابقه داشتند که در نتیجه شهروند 5 بر صفر از این تیم پیش افتاد که در ادامه این تیم ورامینی به علت اعتراض به عملکرد داور و پرتاپ بطری و فحاشی از سوی تماشاگران در ادامه از حضور در این بازی انصراف و آن را نیمه تمام گذاشت و به رختکن رفت. 

گیتی پسند اصفهان 5 - سوهان محمد سیمای قم 2

محمد سیمای قم که در بازی قبلی خود در قم مغلوب گیتی پسند اصفهان شده بود امروز میهمان اصفهانی‌ها بود و در صورت پیروزی محمد سیما در این بازی کار صعود این دو تیم  به بازی سوم کشیده می شد اما این گیتی پسند بود که با نتیجه 5 بر  2 این تیم قمی را شکست داد و با توجه به پیروزی در مرحله رفت صعود خود را به مرحله  نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد. 

فرش آرای مشهد 2 - سن ایچ ساوه صفر

در مشهد فرش آرای این شهر میزبان سن ایچ ساوه بود و این بازی در حالی برگزار شد که در صورت پیروزی سن‌ایچ می‌توانست به مرحله نهایی صعود کند اما در نتیجه این فرش آرا بود که توانست دو بر صفر این تیم را شکست دهد تا این بازی هم به بازی سوم کشیده شود.

طبق برنامه قرار است روز چهارشنبه دوم بهمن در  سومین بازی این دو تیم درسالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم بروند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود. 

مس سونگون 8 - حفاری اهواز 4

حفاری اهواز که در بازی رفت توانسته بود 6 بر 5 مس را شکست دهد با روحیه بالایی به تبریز سفر کرده بود. این تیم امروز میهمان مس سونگون ورزقان بود و از طرفی مس مدافع قهرمانی برای صعود به مرحله نهایی احتیاج مبرم به این پیروزی داشت که در نتیجه مس توانست 8 بر 4 حفاری را شکست دهد تا کار این دو تیم هم برای صعود به مرحله نهایی به بازی سوم کشیده شود. 

نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

شهروند ساری 5 - ستارگان ورامین صفر 

گیتی پسند اصفهان 5 - سوهان محمد سیمای قم 2

فرش  آرا مشهد 2 - سن ایچ صفر

مس سونگون ورزقان 8 - حفاری اهواز  4

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =