راه‌اندازی ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه‌اندازی ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آزاد حکمت با بیان اینکه توسعه فیبر برای توسعه سایت های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، از مهم ترین کارهای شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در استان برای اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ می باشد اظهار داشت: اجرای دقیق فاز۸ همراه اول ، این مجموعه را به مهم ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان کلان وخانگی تبدیل خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان از بدنه شرکت مخابرات ایران جدا نیست و تمامی پروژه ها و عملیاتهای فنی در استان، به منظور بهبود و توسعه خدمات مخابراتی در راستای تکریم مشتریان و تحقق مطالبات آنها و همچنین رسیدن به اهداف عالی شرکت مخابرات است خاطرنشان کرد: برحسب برنامه های تعیین شده برای توسعه و ارتقا زیر ساخت های حوزه ارتباطات سیار، ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم همراه اول در کمتر از ۴۰ روز در ۴۱ سایت شهری در شهرستانهای بانه، بیجار، سنندج، دیواندره، کامیاران، سقز، قروه و مریوان نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان مزایای اجرا و توسعه فاز ۸ همراه اول را تشریح کرد و یادآور شد: با این اقدام تحولی در دسترسی مشتریان به نسل های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد می شود.

حکمت افزود: توسعه کیفیتِ ارتباطات موبایلی در راههای مواصلاتی اصلی سطح استان، پوشش نسل های جدید اینترنت همراه،افزایش کیفیت خدمات همراه اول و ... از جمله مزایای اجرای این پروژه برای مشتریان کردستانی می باشد.

وی به برنامه های مخابرات منطقه کردستان تا پایان سال جاری در این حوزه اشاره داشت و گفت: در مرحله بعدی اجرای توسعه فاز ۸ ، نصب و راه اندازی بیش از ۴۰ تکنولوژی نسل چهارم در دست اقدام است که با انجام این کار خدمات موبایل نیز بیش از پیش در دیگر نقاط استان ارتقاء و بهبود خواهد یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین تصریح کرد: در راستای ارتقاء و افزایش بهبود خدمات به مشتریان از ابتدای سال جاری تاکنون یک سایت جدید در بانه و سه سایت جدید نیز در شهرستان سنندج با سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد ریال نصب و راه اندازی و سه سایت تکنولوژی نسل چهارم دیگر نیز در سطح استان با سرمایه گذاری نه میلیارد ریال ارتقا داده شده است.

گفتنی است در حال حاضر دو میلیون و ۱۶۲ هزار ۷۴ شماره همراه اول با ضریب نفوذ ۱۲۱ درصد در قالب شماره های اعتباری ودائمی در استان مشغول بکار هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =