بازیکنی که در یکی از مسابقات فوتبال لیگ کلمبیا با لگد زدن به یک جغد باعث مرگ آن شده بود، علاوه بر جریمه 560 دلاری، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش هم محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، ‌چند روز پیش فیلمی از یک مسابقه بین دو تیم 'دیپورتیوو پریه را' و 'اتلتیکو جونیور' منتشر شد که نشان می داد، یک جغد به دلیل برخورد با توپ در نزدیکی محوطه جریمه زمین تیم پریه را به زمین افتاد و باعث شد که داور بازی را متوقف کند.
در همین حین و هنگامی که داور و بازیکنان در حال صحبت بودند که چه کاری باید انجام بدهند، 'لوییس مورنو' از بازیکنان تیم پریه را، به دلیل عقب بودن 2 بر 1 تیمش، صبرش را از دست داد و جغد را با لگد به کنار زمین پرتاب کرد.
هواداران تیم اتلتیکو جونیور نیز در اعتراض به اقدام وی صدای پرنده از خود درآوردند و با فریاد کلمه 'قاتل، قاتل' را تکرار کردند.
این جغد که زیر سقف محل برگزاری مسابقه زندگی می کرد و ظاهرا نماد خوش یمنی تیم اتلتیکو بوده سپس به دلیل شکستگی پای راستش در اثر لگد بازیکن، به دامپزشکی برده شد اما به خاطر شوک وارد از این حادثه و دست به دست شدن، مرد.
به گفته مسوولان برگزاری مسابقه، این حرکت مورنو می توانسته واکنش خشونت آمیزی از سوی هواداران تیم مقابل در پی داشته باشد.
البته مورنو پس از این حادثه عذرخواهی کرد و گفت که قصد صدمه زدن به جغد را نداشته است با وجود این به شدت مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت و حتی چندین پیام تهدید آمیز نیز دریافت کرد.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =