«محرمانه اسپنسر»؛ روایتی سینمایی از زندگی یک زندانی قدیمی

میزان نوشت: فیلم سینمایی «محرمانه اسپنسر» به کارگردانی پیتر برگ، اکران بین‌المللی خود در سینماهای هالیوود را از ششم ماه مارس ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

«محرمانه اسپنسر»، فیلمی آمریکایی به کارگردانی پیتر برگ و بازی مارک والبرگ و وینستون دوک است. این فیلم توسط نت‌فلیکس تهیه شده‌است.

داستان فیلم سینمایی «محرمانه اسپنسر» درباره یک زندانی سابق به نام اسپنسر است که پس از آزادی به دنیای زیرزمینی جرم در بوستون بازمی‌گردد، تا یک پرونده توطئه قتل را حل و فصل کند.

مارک والبرگ در نقش کارآگاه اسپنسر، وینستون دوک در نقش هاوک، آلن آرکین در نقش هنری سیمولی، پست مالون، کیسی ونتورا، بوکیم وودبین و مارک مارون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «محرمانه اسپنسر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیتر برگ، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به «وثیقه»، «کاپ لند»، «اعتیاد به سفید بزرگ» و «آس‌های دودی» اشاره کرد.

نیل اچ. موریتز، توبی اسکر، مارک والبرگ، استفن لویسنون و پیتر برگ به صورت مشترک تهیه کنندگی این اثر سینمایی را بر عهده گرفته‌اند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =