تورهای سفرمارکت در کمتر از ۴ ماه ۳۰۰۰ تایی شد

سایت سفرمارکت به عنوان یک موتور جستجوی سفر، امکان جستجو، مقایسه و در نهایت انتخاب خدمات گوناگون سفر که توسط ده ها آژانس معتبر از سراسر کشور ارایه می شود را برای مشتریان خود فراهم می نماید.

مجموعه جدید سفرمارکت خدماتی همچون فروش بلیط هواپیما داخلی، خارجی و تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را به مشتریان خود عرضه می‌نماید. در واقع آگاهی از بهترین خدمات و کمترین قیمت های موجود در بازار در حداقل بازه زمانی، ارزش افزوده ای است که سفرمارکت برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

سفرمارکت بعد از روند موفق خود در عرصه فروش بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی، امروز توانست طی کمتر از ۴ ماه با همکاری بیش از ۸۹ آژانس گردشگری معتبر، فعالیت خود را گسترش داده و گام های نخست راه اندازی محصول جدیدش را با موفقیت پشت سر بگذراند.

سفرمارکت که به تازگی در جمعه سیاه و شب یلدا، خود را به عنوان موتور جستجوی سفر ارزان به بازار معرفی کرده است، امروز موفق شد تعداد تورهای مسافرتی خود را در آستانه رسیدن به اواخر سال ۹۸ به ۳,۰۰۰ تور برساند. بنابراین پیش بینی می شود با این روند رو به جلو سفرمارکت، قیمت های تور و بلیط هواپیما بسیار جذاب تر از گذشته شده و موجب رقابتی تر شدن بازار سفر و صنعت گردشگری ایران شود که این روند در نهایت به نفع مسافران و گردشگران ایرانی رقم خواهد خورد.

گفتنی است که سفرمارکت (https://safarmarket.com) به عنوان شرکتی دانش بنیان در صنعت گردشگری، قصد دارد با ارائه تورهای اقساطی گامی بزرگ در جهت عرصه سفر و گردشگری بردارد. در واقع آرمان سفرمارکت بر این است که با ارائه خدمات تور اقساطی و ایجاد حس رضایت و خشنودی در جامعه که در پی سفری ارزان و آسان به دست می‌آید، موجب بهبود سطح بهره‌وری و کیفیت خدمات سرمایه انسانی کشور شود.

در آخر می‌توان گفت که از بین همه تورهایی که توسط سفرمارکت عرضه شده است، تور استانبول، تور دبی، تور کیش و تور مشهد، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورها در بین گردشگران ایرانی هستند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =