تخته گاز قیمت خودروها در بازار راکد/۲۰۰۸ به ۴۰۰ میلیون رسید

امروز یکشنبه ۶ بهمن در ادامه روند افزایشی قیمت ها در مدت اخیر بازار خودرو امروز نیز اکثر خودروها با افزایش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمت‌ها رو به رو شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز ۶ بهمن ۹۸ نیز به مانند روزهای گذشته قیمت خودروهای مختلف در بازار باز هم با افزایش رو به رو شد. این در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو بازار خرید و فروش خودرو به شکل بی سابقه‌ای راکد است و دلیل افزایش قیمت ها را به دلیل عرضه کم در بازار می دانند که باعث رکود فزاینده و افزایش قیمت ها شده است. وزیر صمت درباره‌ی وضعیت بازار خودرو این وعده را داده است که به زودی و با افزایش عرضه وضعیت بازار کاملا تغییر خواهد کرد.

قیمت سمند EF7 در حالی که روز گذشته ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود و به قیمت ۱۰۲ میلیون رسیده بود امروز در ادامه روند صعودی قیمت با ۱ میلیون تومان افزایش به ۱۰۳ میلیون رسید و قیمت سمند LX نیز ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان افزایش یافته است و به قیمت ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۴۰۵ GLX نیز با افزایش قیمتی ۱ میلیون تومانی به ۸۵ میلیون تومان رسید، مدل دو گانه سوز این خودرو نیز با رفتار کاملا مشابهی در بازار از خود نشان داد و ۱ میلیون تومان افزایش یافت. بدین ترتیب پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز ۱۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. پژو SLX نیز از روز جمعه تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است و امروز به ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پژو پارس نیز امروز جهشی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن که روز گذشته بدون تغییر مانده بود امروز نیز با افزایشی جزئی به نسبت سایر خودروها با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ فول آپشن نیز بدون تغییر ۱۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. پژو ۲۰۶ صندوقدار فول آپشن نیز با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان رسید.

دنا تیپ ۱ نیز ۱ میلیون تومان گران شده و به قیمت۱۳۰ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس تیپ ۱ نیز با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان روز گذشته معامله شده بود امروز با افزایشی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. دنا پلاس توربو نیز با جهشی دو پله ای و افزایش ۲ میلیون تومانی به ۱۹۲ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده ای نیز ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۱۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته باز هم ۱۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود و پژو ۲۰۰۸ نیز پس از افزایش ۱۰ میلیون تومانی در روز شنبه گران شد و به قیمت ۳۹۸ میلیون تومان رسیده بود، امروز ۲ میلیون تومان دیگر افزایش یافت و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است..

ساینا نیز با ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، به قیمت ۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و خودرو کوییک دنده ای نیز ۷۰۰ هزار تومان گران شده و به قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ نیز با افزایشی ۶۰۰ هزار تومانی به ۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. تیبا صندوقدار معمولی نیز با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

۲۲۳۲۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =