اسماعیل میهن‌دوست می‌گوید با اینکه در فصل مرده اسفند به ناچار مجبور به اکران فیلم شد، اما هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد در این فصل مرده به ناگاه 16 فیلم اکران شود.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل میهن‌دوست که همراه تعدادی از عوامل فیلم «برخورد خیلی نزدیک» در کافه خبر شرکت کرده بود، درمورد زمان اکران این فیلم گفت: «در این زمان یک هفته رسانه‌ها تحت‌تاثیر خبرهای جشنواره است و هفته بعد مخاطبان می‌خواهند خرید عید کنند و رسانه‌ها می‌خواهند از اکران عید صحبت کنند و در این میان هم اسکار تیتر اخبار را به خود اختصاص می‌دهد و همه این‌ها شرایط فیلم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

او افزود: «با اینکه در فصل مرده اسفند به ناچار مجبور به اکران فیلم شدیم، اما هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم در این فصل مرده به ناگاه 16 فیلم اکران شود. 12 فیلم به شکل رسمی و برخی فیلم‌ها تک‌سئانس. این در شرایطی است که مدیران سینمایی در مورد اکران چهار یا پنج فیلم در نوروز تردید دارند. یک دانش‌آموز ابتدایی هم می‌فهمد اکران 16 فیلم در فصل مرده اسفند و چهار فیلم در فروردین پررونق نادرست است. من این شکل تقسیم‌بندی را نمی‌توانم هضم کنم. دلیل چنین تصمیمی شاید این باشد که اولاً به نوعی این فیلم‌ها به نمایش درآیند و دوما فیلم‌هایی که فکری نو و حرفی جدید دارند دیده نشوند.»

گزارش کامل این نشست را اینجا بخوانید.

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =