آغاز توسعه خدمات پشتیبانی سفر از گرگان

گروه علی بابا مرکز تماس جدید خود در گرگان را افتتاح کرد. این مرکز تماس با هدف توسعه خدمات پشتیبانی، از اوایل بهمن ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل، به کاربران علی بابا خدمات مشاوره و پشتیبانی سفر ارائه می‌دهد.

به گفته علی اکبر سلطانلو، مدیر ارشد پشتیبانی علی بابا: «مرکز تماس گرگان، فعالیت خود را با 21 نفر پرسنل آغاز کرده و اشتغالزایی برای 140 نفر را در برنامه خود دارد.» وی به توسعه مرکز تماس علی بابا در سایر شهرهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: «در کنار توسعه خدمات پشتیبانی سفر و اشتغالزایی برای جوانان در شهرهای دیگر، کاهش مهاجرات به تهران و همچنین توزیع ثروت از اهداف راه‌اندازی مراکز تماس علی بابا در سایر شهرهای کشور است.»

علی بابا

علی بابا علاوه بر تسهیل روند خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل در سراسر دنیا، خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه مانند سرویس کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام خودکار تاخیر پروازها و... را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه کرده است.

همچنین گروه علی بابا در کنار توسعه خدمات پشتیبانی با کیفیت با توجه ایجاد تعادل در کار و زندگی، باشگاه ورزشی بزرگ‌ترین مرکز تماس گردشگری کشور را روز شنبه، پنجم بهمن ماه با تجهیزات کامل، برای پرسنل گروه علی بابا افتتاح کرد.

علی بابا

علی بابا

2121

کد خبر 1346227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =