نعیم قاسم : آمریکایی ها باید از منطقه اخراج شوند/ آمریکا میانجی بی طرف نیست

مهر نوشت: معاون دبیر کل حزب الله لبنان طرح آمریکایی معامله قرن را یک گام بسیار خطرناک توصیف کرد.

 به نقل از المنار، نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان طرح آمریکایی معامله قرن را یک گام بسیار خطرناک توصیف کرد.وی هم چنین تصریح کرد که این طرح به دنبال پایان دادن به وجود فلسطین و مشروعیت بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی است، اما این طرح باطل بوده و هرگز اجرا نخواهد شد.

نعیم قاسم هم چنین تاکید کرد که آمریکا میانجی بی طرف نیست، این کشور دروغگوست، هیچ راهی برای آزادسازی سرزمین فلسطین و پایان دادن به اشغالگری جز از راه مقاومت وجود ندارد،چراکه پس گرفتن سرزمین از طریق دیپلماسی بین المللی و از طریق آمریکا، غیر ممکن است زیرا همه این طرفها علیه فلسطین توطئه می کنند.

نعیم قاسم با تاکید بر لزوم اخراج آمریکا از منطقه به سبب فتنه افکنی و جنگ افروزی این کشور و تشکیل گروه های تروریستی برای کشتار ملتهای منطقه تصریح کرد تا زمانی که آمریکا در منطقه باشد، منطقه هرگز به ثبات نخواهد رسید و ما با خیال آسوده و آرامش زندگی نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: روز به روز آنچه را که ما بارها تکرار می کردیم، فاش می شود مبنی بر اینکه اشغال فلسطین و مشروعیت بخشی به وجود اسرائیل مقدمه ای برای اشغال  فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و آموزشی منطقه عربی و اسلامی است،زیرا یکی از پیشنهادهای موجود در طرح معامله قرن، اسکان دائمی فلسطینیان در لبنان و اسکان شماری از آنها در برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و عدم بازگشت فلسطینیان به سرزمین فلسطین است.

نعیم قاسم تاکید کرد : مسئولیت همه این است که از مقاومت فلسطین حمایت کنند و اشغالگری رژیم صهیونیستی را رد کنند، چرا که در غیر این صورت پیامدهایش را نسلهای آینده باید تحمل کنند.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    اصولا امریکا میانجی نیست.امریکا حامی صددرصداسرائیلی هاست.میانجی باید کشوری بی طرف باشد که از دو طرف منافعی نداشته باشد.نمی دانم چرا فلسطینی ها از یک سوراخ هزاران بار گزیده می شوند وباز انگشتشان را داخل همان سوراخ می کنند؟