فرصت ثبت نام و شرکت در جشنواره ایده ها و فرصت ها تمدید شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از تمدید فرصت ثبت نام و شرکت در پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها با هدف پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، محمدحسین رحیمی زاده در این رابطه گفت: علاقه مندان تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس  festivalidea.ir ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد:جشنواره ایده ها و فرصت ها می تواند ظرفیت گروهی جامعه به ویژه جوانان در حوزه های انیمیشن، طراحی نرم افزار تلفن همراه، بازی رایانه ای و نرم افزار رایانه ای در موضوعات مختلف از جمله جرایم و آسیب های فضای مجازی، اعتیاد و مواد مخدر، جرایم اقتصادی، فساد اداری، جرایم و تخلفات رانندگی و ... با هدف پیشگیری و کاهش این جرایم و آسیب های اجتماعی را به منصه ظهور برساند.
 این مقام مسئول، ترویج کارآفرینی اجتماعی در جامعه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت استارتاپ ها و فضای مجازی را از جمله اهداف جشنواره برشمرد و گفت: ارتقای آگاهی های عمومی آحاد جامعه و ترویج این اندیشه پیشگیری از جرم و انواع آسیبهای اجتماعی یک مسئولیت همگانی است، یاری جستن از افکار و ایده های کل جامعه و ایجاد هم افزایی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی هدفی است که دنبال می شود.
شایان ذکر است در رویداد اصلی جشنواره که در تاریخ سی ام فرودین تا یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹برگزار می شود، به نفرات اول تا سوم به ترتیب، ۸۰، ۷۰ و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه تندیس و لوح افتخار اهداء می شود و به ۳۰ تیم برگزیده، شش ماه خدمات منتورینگ رایگان و به ۱۰ تیم برگزیده نخست نیز، لوح تقدیر ارائه خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =