بزودی بیمارستان بروجن افتتاح وبهره برداری می شود

ایرنا نوشت رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان ولی‌عصر(عج) بروجن به صورت کامل تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است

مجید شیرانی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:بیمارستان۲۳۹تختخوابی بروجن از مهمترین طرح‌های بهداشتی و درمانی استان که پس از ۱۱ سال عملیات احداث، امسال به مرحله تکمیل رسیده و آماده ارائه خدمات‌رسانی در دهه فجر امسال است.

وی، مساحت زیربنایی این طرح را ۱۷ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: برای احداث فیزیکی این بیمارستان ۶۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز امکانات و دستگاه‌های مورد نیاز این بیمارستان که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها به شمار می‌روند ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شیرانی افزود: این طرح از ۳ ماه قبل آماده بهره‌برداری شده است و بدون کوچکترین نقص و با تجهیز ۱۰۰ درصدی آماده ارائه خدمت به مردم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در ادامه به دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر استان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۷ طرح در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال استان افتتاح می‌شود.

شیرانی، مرکز جامع سلامت شهرک فجر لردگان، افتتاح مرکز جامع سلامت اردل، مرکز خدمات جامع سلامت دوراهان در شهرستان بروجن، مرکز خدمات جامع سلامت دورک قنبری در شهرستان اردل، مسکن متخصصین مجتمع رحمتیه شهرکرد و خانه پزشک چمن‌گلی شهرستان کوهرنگ از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تجهیز بخش دیالیز بیمارستان هاجر(س) با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال، افتتاح بخش‌های ICU بیمارستان‌های کاشانی و مرکز آموزشی درمانی هاجر شهرکرد و بهره‌برداری از پایگاه سلامت چلیچه در شهرستان فارسان از دیگر طرح‌های حوزه سلامت استان در دهه فجر است.

شیرانی خاطرنشان کرد: مرکز جامع سلامت دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ، مرکز خدمات جامع سلامت نقنه و امام سجاد(ع) بروجن و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار از دیگر طرح‌های استان است.

گفتنی است ، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن ۲ مرکز آموزشی، درمانی، ۸ بیمارستان، یکهزار و ۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی، ۹۸ آمبولانس پیش‌بیمارستانی (۱۱۵) و بیمارستانی و ۵۱ آمبولانس مراکز بهداشتی و امکانات تشخیصی به جمعیت بیش از ۹۴۷ هزار نفری استان خدمات‌رسانی می‌کند.

شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =