۲۸ میلیون مشترک در سه ماه / رکوردی خارق‌العاده برای بزرگترین کمپانی هالیوود

محصول جدید دیزنی برای نمایش آنلاین فیلم و سریال با عنوان «دیزنی‌پلاس» در سه ماه نزدیک به ۳۰ میلیون مشترک پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باب ایگر از مدیرعامل والت دیزنی اعلام کرد که سامانه دیزنی پلاس تنها پس از سه ماه آغاز به کار به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار میلیون مشترک رسیده است که آمار قابل توجهی است.

البته دیزنی تا رسیدن به آمار رویایی نتفلیکس که پیشکسوت این بازار است، راهی دراز پیش رو دارد. شرکت نتفلیکس که از ۲۰۰۷ کار خود را شروع کرده ۱۶۷ میلیون مشترک دارد.

دیگر رقیب دیزنی در این بازار پرسود آمازون است که با سرویس آمازون پرایم مشغول تجارت در بازار استریم‌ویدئو است. آمازون پرایم ویدئو که از ۲۰۱۱ فعال شده نیز ۱۵۰ میلیون مشترک دارد.

شرکت Hulu که از زیرمجموعه‌های دیزنی به شمار می‌رود و از ۲۰۰۸ فعالیت داشته نیز ۳۰ میلیون مشترک دارد.

اپل غول دنیای فناوری هم از تازه‌واردان این بازار است. سامانه اپل تی وی پلاس نیز از ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرده، تعداد مشترکان خود را اعلام نکرده است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =