الویری: گله اصلاح‌طلبان به معنی قهر با صندوق رأی نیست /شاکری: اصلاح‌طلبان به دنبال لیست خاموشند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم، اما این بدین معنی نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم.

مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها  با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای اصلاحات و حل شدن مشکلات کشور راهی جز حضور در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد و باید سعی کنیم که انتخابات دوم اسفند پرشور برگزار شود.

او ادامه داد: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم، اما این بدین معنی نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم.

 رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست.

لیست خاموش پدیده جنگ انتخاباتی 

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نیز با اشاره به بیانیه اصلاح طلبان مبنی بر عدم ارائه لیست انتخاباتی به سبب نداشتن نامزد گفت: اصلاح طلبان حتما لیست انتخاباتی خواهند داد و این مسائل را صرفا برای فضاسازی رسانه‌ای مطرح می‌کنند، زیرا به خوبی می‌دانند که درحال حاضر اعتماد مردم به آنها سلب شده است.

او ادامه داد:علاوه بر این شهادت حاج قاسم سلیمانی و فضای معنوی ایجاد شده پیرو آن  و موفقیت نیروی قدس، فضای خوبی را برای مردم ایجاد کرده که باعث شده ناکار آمدی آنها چشم گیر تر شود، زیرا فهرست بلندی از وعده های انجام نشده و ناکار آمدی هارا در کانامه‌شان دارند، لذا در تلاش هستند تا با عنوان اینکه در انتخابات شرکت نمی‌کنند بتوانند جامعه را تحریک کنند، در حالی که اینها راهی برای  بالا رفتن از ساختار قدرت برای خود در نظر ندارند؛ البته اختلافات در بینشان بسیار زیاد است اما اخباری که از پنهان اینها وجود دارد این است که اینها قطعا در انتخابات ورود پیدا خواهند کرد.

شاکری افزود: اصلاح طلبان از مدتها قبل شروع کردند به بیان اینکه  انتخابات آزاد نیست تا کل ساز و کار انتخابات را مثل همه دوره های قبل تخریب کنند. بعد از این مرحله هم که نوبت به  ثبت نام رسید بحث نظارت استصوابی را مطرح کردند، در حالی که شورای نگهبان همان زمان هم با آغوش باز اعلام کرد گفت که هرکس اعتراض  دارد می تواند مطرح کند تا ما مجددا رسیدگی انجام دهیم. بعد از انتخابات هم احتمالا موضع تقلب را مطرح خواهند کرد که تقریبا تکرار شیوه‌های قبلی خواهد بود.

فعال اصولگرا تاکید کرد: تخریب جریان مقابل هم یکی از  برنامه های جدی اصلاح طلبان است که در فضای مجازی هم مشاهده می‌شود زیرا آنها در تلاش هستند تا با ایجاد شبهه‌ نسبت به  چهرهای برجسته طرف مقابل فضایی را ایجاد کنند که انتخابات را زیر سوال برده و شخصیت های کشور را تخریب کنند و در نهایت مردم را از شرکت در انتخابات نا امید کنند و اگر نتوانند دست کم اطراف صندوق هارا خالی کنند تا مردم رای ندهند.

او در پایان خاطر نشان کرد: البته پدیده ایجاد فهرست‌های خاموش هم از همان پدیده جنگ انتخاباتی است که اینها دنبال می‌کنند.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349900

برچسب‌ها