توسعه همه جانبه بانک کشاورزی دستاورد چهار دهه استقرار جمهوری اسلامی در کشور است

کیومرثی مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان در چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن عرض تبریک ایام اله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و بخصوص شهید سپهبد قاسم سلیمانی طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد این بانک در سال ۹۸ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: توسعه همه جانبه بانک به معنای گسترش شبکه شعب و حضور پر رنگ در اقصی نقاط کشور ، توسعه انواع خدمات و محصولات و نیز بهبود روش های ارائه خدمت و استفاده وسیع از فناوری های نوین است و در این راستا، رضایتمندی مشتریان و مسئولان، بیانگر موفقیت و مشارکت فعال بانک کشاورزی در تولید،توسعه و رونق اقتصادی کشور در چهل سال اخیر است.

مدیر بانک کشاورزی استان سمنان در ادامه خود به ارائه گزارش عملکرد ده ماهه اخیر بانک پرداخت و گفت: خوشبختانه عملکرد صعودی بانک برغم مشکلات ادامه دارد و به وظایفش در قبال بخش کشاورزی به خوبی عمل می کند.

کیومرثی  میزان تسهیلات پرداختی بانک در مقطع پایان دی ماه سال جاری را ۶هزار و ۶۹۶  میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته ۶۷درصد رشد داشته است .

مدیر شعب بانک کشاورزی در ادامه به عملکرد بانک برای پرداخت تسهیلات گلخانه ها اشاره و گفت تا پایان دی ماه ۹۸ به تعداد ۱۵۶ متقاضی ، مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کشت محصولات گلخانه ای پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی سپس به عملکرد بانک برای بنگاههای کوچک و متوسط  اشاره و گفت:  اعتبار  بهین یاب ابلاغی ۹۷(از اول مهر ماه ۹۷تا پایان شهریور ۹۸ ) به تعداد ۶۱۸فقره به مبلغ ۱۰۶۳ میلیارد ریال  و اعتبار ۹۸ (از اول مهر ۹۸ لغایت ۱۵/۱۱/)۹۸ به تعداد ۵۲ نفر و مبلغ ۱۱۵میلیارد ریال پرداخت شده است .

وی تسهیلات پرداختی برای متقاضیان قرض الحسنه ازدواج را ۳۲۸ میلیارد ریال ذکر کرد که به تعداد ۱۰۵۱ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج پرداخت شد.

مدیر بانک کشاورزی سپس به عملکرد درخشان بانک کشاوری در اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری   اشاره کرد و این طرح بزرگ ملی را هدیه چهل سالگی انقلاب به جامعه روستایی کشور دانست.

کیومرثی  گفت: ، در این راستا تا کنون ۱۰۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۷۱ طرح پرداخت شده که زمینه ایجاد اشتغال را برای  ۱۰۲۳نفر از روستاییان و عشایر فراهم ساخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای بند خ تبصره۳۳  قانون برنامه ششم توسعه کشور و امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده، ، تسهیلات ۹۱۲۰ نفر به مبلغ۶۰۷ میلیارد ریال تعیین تکلیف شده است.

در اجرای بند ل تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ نیز  پرونده تسهیلات تعداد ۴۲۰ نفر از متقاضیان تعیین تکلیف شده است که مبلغ ۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سود تسهیلات و مبلغ یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جرایم تاخیر تادیه تسهیلات مورد  بخشودگی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =