دعوت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با ارسال پیامی از دانش آموزان، فرهنگیان و عموم مردم خوزستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش  خبرآنلاین از خوزستان به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پیام کورش مودت آمده است:

به نام خدا

ایام الله دهه فجر تجلی اراده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای مبارزه با استبداد، استعمار و استثمار است. مردم غیور و غیرتمند این سرزمین که پس از سالها رشادت و از جان گذشتگی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را به ثمر نشاندند،  نشان دادند که هیچ قدرت جهانی توانایی مقابله با اتحاد، همبستگی و ایمان راسخ ملت ایران اسلامی را ندارد.

امروز در حالی ورود نظام جمهوری اسلامی ایران به چهل و یکمین سال حیات خویش را گرامی می داریم که این ایام با شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و این امــر رسالت مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مضاعف می سازد.

 اینجانب از دانش آموزان عزیز، فرهنگیان شریف و تمامی آحاد جامعه دعوت می کنم با حضور آگاهانه، متعهدانه، پرشور و اثر بخش خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه دیگری را در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) رقم بزنند.  

کورش مودت

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =