چندخبراز ورزش خوزستان

۲ مربی خوزستانی با تصمیم فدراسیون به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان انتخاب شدند.

به گزارش خبرآنلاین  خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ، احسان حاجی نجف مسلم شیرزاد به عنوان سرمربی و میثم قبشه دزفولی به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان معرفی شدند.
 تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور خود را برای مسابقات قهرمانی جهان که سال آینده در ترکیه برگزار می شود، آماده می کند.
۱۵ فرنگی کار خوزستانی شانس حضور در رقابت های آسیایی را دارند:
مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۱۵ کشتی گیر به همراه ۲ مربی خوزستانی در اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به قهرمانی آسیا حضور دارند.
وی افزود: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور، پویا دادمرز و محمد حسینوند، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد، ایمان محمدی و میلاد رضانژاد، در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی، محمد الیاسی، در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد شربی نیازی، در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی، در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری، در وزن ۹۷ کیلوگرم آرمان علیزاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیر قاسمی منجزی و امین میرزازاده به تیم ملی دعوت شدند.
حاجی نجف با بیان اینکه لقمان رضایی و حبیب اله اخلاقی نیز به عنوان مربی کار هدایت کشتی گیران را بر عهده دارند افزود: با توجه به این که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است، ورزشکاران استان شانس بالایی برای حضور در مسابقات آسیایی و کسب مدال دارند.
برترین های جودو خوزستان معرفی شدند.
برترین های جودو خوزستان معرفی شدند
وی افزود: مسابقات استانی جودو به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور ۱۷۰ جودوکار در قالب هشت تیم به میزبانی سردشت برگزار شد که در نهایت تیم اندیمشک عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.
مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات در رده های سنی نونهالان ، خردسالان و ویژه برگزار شد افزود: تیم های سردشت و آبادان عنوان های دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند همچنین اهواز به عنوان تیم اخلاق این دوره از پیکارها شناخته شد.
وی افزود: عرشیا داوودی، محمدجواد سهرابی و امیررضا ضامن پور به عنوان تکنیکی ترین جودوکاران خردسال، نونهال و ویژه این مسابقات شناخته شدند.
ماهشهر قهرمان مسابقات هندبال دانش‌آموزی خوزستان شد
حاجی نجف بیان کرد: رقابت های هندبال مقطع ابتدایی خوزستان به میزبانی شوشتر برگزار شد که تیم ماهشهر عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
وی افزود: در این رقابت ها که از روز ۲۱ بهمن ماه به مدت سه روز برگزار شد تیم های شوشتر و دزفول عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =