همدلی مردم و مسئولان آذربایجان شرقی در 22 بهمن نمایان شد

امام جمعه تبریز اظهار کرد: چند ساعت پس از شهادت سردار سلیمانی مردم تبریز به خیابان‌ها آمدند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم علی رغم بارش برف شدید و یخبندان خیابان ها مردم باز آمدند و همه این‌ها نشان دهنده وحدت و همدلی مردم و مسئولان در این استان است.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی ، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با وی، با بیان اینکه پروژه قطار شهری خیلی برای مردم مهم است، اظهار کرد: در یکی دو سال گذشته، پروژه قطار شهری به خوبی پیگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اثر همدلی و همبستگی بین مسئولان استان تنها در پروژه‌های دولتی ظاهر نشده است، ما در شش ماهه اول سال جاری ۸۰ درصد رشد پرداخت زکات داشتیم که در سطح کشور نمونه بوده و نشانگر استوار و محکم بودن  اعتقادات مردم است.

وی متذکر شد: در ماه رمضان سال گذشته کمک به ستاد دیه برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان رشد دو نیم برابری داشت و این نشان می‌دهد که مردم بدون کمک‌های دولتی، پای کار هستند.

46

وی تاکید کرد: از مدیریت ارشد استان نیز تشکر می‌کنیم که با دوراندیشی و هوشیاری که دارند در این بحران ها و روزها عاقلانه تصمیم می‌گیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =