واکنش یک عضو شورای ائتلاف به ادعای میرسلیم درباره قالیباف/ تقوی: مجلس تجارت خانه نیست/ دنبال حذف رقیب با تهمت‌زنی نیستیم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: آغاز برگزاری جلسات شورای نیروهای انقلاب، قالیباف به عنوان سرلیست انتخاب شد.

کیومرث هاشمی، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به سخنان مصطفی میرسلیم حول عدم سرلیستی محمدباقر قالیباف گفت: از آغاز برگزاری جلسات شورای نیروهای انقلاب، قالیباف به عنوان سرلیست انتخاب شد.

او ادامه داد: آقای قالیباف با توجه به عملکرد و خدمات بسیار خوبی که در شهرداری تهران داشته‌اند، (که هنوز هم مردم تهران این خدمات را از نزدیک لمس می‌کنند) طبیعی است که به عنوان سرلیست نیروهای انقلابی انتخاب شود.

هاشمی افزود: با توجه به خدمات بسیار آقای قالیباف و اینکه از چهره‌های اجرایی در کشور است، بنابراین به صراحت می‌توان گفت او برای لیست نیروهای انقلاب نسبت به چهره‌های دیگر مایه افتخار است.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: با توجه به تمام این موضوعات طبیعی است که قالیباف به عنوان سرلیست شورای نیروهای انقلاب انتخاب شود و ما در کنار او به عنوان یکی از آن ۳۰ نفر در لیست باشیم.

تقوی: مجلس تجارت خانه نیست/ با تهمت‌زنی به دنبال حذف رقیب نیستیم

حجت الاسلام سید رضا تقوی عصر امروز در همایش اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس، گفت: اگر رویکرد ما در ایام انتخابات عاقلانه باشد، می توانیم راه حل بسیار از مشکلات را حل کنیم و از پیچیدگی ها عبور کنیم.

به نوشته مهر، وی افزود: انتخابات مظهر اقتدار است و کشور ما نیز با انتخابات مدیریت می شود و همه مسئولان ما مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می شوند.

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اینکه برخی پست ها را به انتصابی و انتخابی تقسیم می کنند حرف دقیقی نیست و همه پستها در جمهوری اسلامی انتخابی است.

تقوی درباره راهبرد فهرست شورای ائتلاف نیز، گفت: شرکت در انتخابات یک فریضه دینی است از این رو طرفدار حضور حداکثری و نشاط سیاسی و اجتماعی هستیم.

وی تاکید کرد: راهبرد دیگر ما این است که به قانون و رای مردم وفادار باشیم و معتقدیم که رای مردم پشتوانه نظام است.

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: رعایت اخلاق اسلامی و حفظ کرامت انسانی دیگر راهبرد ما است و در این انتخابات به دنبال آن نیستیم که با تهمت به رقیب او را از صحنه رقابت خارج کنیم.

تقوی افزود: نباید اینطور باشد که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کند که ۷۰ نفر از ۲۷۰ نفر نماینده مجلس صلاحیت حضور در مجلس را ندارند.

وی با اشاره به اینکه مجلس تجارت خانه نیست، گفت: مگر امام(ره) نفرمودند که مجلس عصاره ملت است،  پس چرا برخی برای مجلس کیسه می دوزند؟

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان تاکید کرد: مجلس آینده باید مجلس قوی باشد تا بتواند موانع را برای اشتغال جوانان برطرف کند.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =