۸ نفر
۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
دانلود نرم افزار ریموت دسکتاپ

این روز ها بسیاری از کاربران رایانه اعم از کاربران شرکتی و همچنین کابرانی که به صورت شخصی در منزل از کامیپوتر استفاده میکنند با مشکلات متعدد کامپیوتری رو به رو میشوند با پیشرفت تکنولوژی مشکلات کامپیوتری نیز پیشرفته تر شده و در بیشتر مواقع افراد به تنهایی قادر به حل مشکلات کامپیوتری خود نیستند یکی از امن ترین و راحت ترین راه ها استفاده از نرم افزارهای ریموت کنترل است که کابران به راحتی میتوانند

با دانلود  انی دسک و ارائه آی دی این نرم افزار دسترسی آنلاین به کارشناسان کامپیوتری دهند تا مشکلات کامپیوتری آنها را به صورت ریموتی یا به عبارتی از راه دور برطرف سازند.

دانلود نرم افزار رایگان از سایت رایانه کمک

همانطور که میدانید شرکت رایانه کمک سال هاست که در زمینه حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه جزو پیشرو ترین شرکت ها محسوب میشود از آنجایی که دانلود نرم افزار از سایت های متفرقه میتواند آسیب های مخربی را به سیستم های کامپیوتری وارد کند رایانه کمک برای راحتی کار شما عزیزان سایت دانلود نرم افزار رایگان ی را راه اندازی کرده است ، تماس با شرکت رایانه کمک رایگان نیست اما شما میتوانید نرم افزار های مورد نیاز خود را از سایت دانلود ما به صورت رایگان دریافت کنید به طور مثال چنانچه میخواهید نرم افزار any desk را دانلود کنید بهتر است به جای استفاده از سایت های متفرقه و ناشناس از سایت رسمی شرکت رایانه کمک استفاده کنید.

نصب نرم افزار های کاربردی بر روی ویندوز

معمولا کاربران ما بعد از نصب ویندوز شروع به نصب نرم افزار های کاربردی ویندوز میکنند و این مورد بسیار حائز اهمیت است که از نرم افزارهایی با منابع شناخته شده استفاده کنیم چرا که هر نرم افزار پس از نصب به راحتی میتواند بسیاری از دسترسی های ویندوز را از اختیار کاربر خارج کند بنابراین یکی از مهم ترین فاکتور ها در نصب نرم افزار این است که بدانیم دانلود نرم افزار برای ویندوز را از چه سایتی انجام دهیم.

همانطور که ذکر شد ما برای شما نرم افزارهای کاربردی موردنیاز برای کامپیوتر را در سایت دانلود نرم افزار رایانه کمک قرار داده ایم  تا با اطمینان کامل نرم افزار های کاربردی مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید. همچنین در صورتی هم که مشکلی در نصب نرم افزار داشته باشید میتوانید با استفاده از نرم افزاری مانند انی دسک (any desk) یا اولترا ویوور (ultra viewer) به صورت ریموتی به کارشناسان کامپیوتر دسترسی دهید تا برای شما حل مشکل کامپیوتری به صورت آنلاین انجام شود.

لازم به ذکر است که آدرس سایت دانلود رایانه کمک 71398.ir میباشد که برای سهولت کاربران در آدرس این دامنه از اعداد استفاده کرده ایم.

دانلود نرم افزار های کاربردی

مهمترین نرم افزار هایی که کاربران میتوانند از این سایت دانلود کنند نرم افزار هایی از قبیل آفیس ، دانلود منیجیر ، انواع مرورگر ها ، نرم افزار های پی دی اف خوان ، آنتی ویروس های اورجینال ، نرم افزار های اداری ، نرم افزار هایی برای ویرایش عکس یا نرم افزار ویرایش فیلم و صدها نرم افزار کاربردی دیگر است.

علاوه بر دانلود نرم افزار، آموزش نرم افزار های کاربردی ویندوز نیز بر روی این سایت برای شما کاربران قرار داده شده است که شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه به سایت های آموزش کامپیوتر دیگر نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود ، نصب و استفاده کنید.

دانلود بازی های رایانه ای

مورد بسیار مهم دیگری که میتواند از گزینه های شاخص این سایت در نظر گرفته شود دانلود بازی های کامپیوتری و همچنین آموزش ترفند های بازی های کامپیوتری در این سایت است که در قسمت وبلاگ بسیاری از ترفند های کامپیوتری و بازی های رایانه ای به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود نرم افزارهای دوربین های مدار بسته

از آنجایی که شرکت رایانه کمک با شرکت هایی ارائه دهنده خدمات دوربین های مدار بسته طرف قرارداد است، بنابراین یکی از قسمت های پر کاربرد در این سایت دانلود نرم افزار برای دوربین های مدار بسته است، چنانچه کاربران این تجهیزات به هر دلیلی سی دی یا نرم افزار دوربین مدار بسته خود را گم کنند به راحتی با مراجعه به بخش دانلود نرم افزار دوربین مداربسته میتوانند نرم افزار مورد نظر خود را یافته و پس از دانلود نصب کنند.

رایانه کمک در شبکه های اجتماعی

بسیاری از آموزش های کاربردی کامپیوتر ، موبایل و بازی های رایانه ای در اینستاگرام رایانه کمک به صورت روزانه انتشار پیدا میکند و شما عزیزان با دنبال کردن صفحه اینستاگرام رایانه کمک میتوانید آموزش های کامپیوتری رایگان را مشاهده کنید و استفاده نمایید.

درخواست تعمیر کامپیوتر در محل

همچنین کاربران تهرانی میتوانند برای دریافت خدمات حضوری از طریق سایت رایانه کمک اقدام به ثبت درخواست تعمیر کامپیوتر در محل نمایند تا در اسرع وقت اعزام کارشناس به صورت حضوری به منظور رفع مشکل شبکه ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیر کامپیوتر و ... انجام شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =