سمینار پزشکی ورزشی بانوان در قزوین برگزار شد

هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین به منظور گرامیداشت هفته زن و مقام مادر برای بانوان ورزشکار استان، سمینار پزشکی ورزشی رایگان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ با تلاش هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین و به منظور گرامیداشت هفته زن و مقام مادر؛ سمینار پزشکی ورزشی بانوان با موضوع حقوق ورزشی ویژه بانوان ورزشکاران، مربیان، داوران و نواب رییسات هیات های ورزشی در سالن بانوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.
در این مراسم دکتر مدبر ضمن تبریک این ایام فرخنده و خیرمقدم به دکتر لاله حاکمی نائب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، از تهیه یک آمبولانس جهت خدمت رسانی بیشتر در مسابقات ورزشی خبرداد.
در این سمینار یک روزه، موید مویدی فر کارشناس ارشد حقوق ورزشی و کارشناس حقوقی دادگستری استان پیرامون حوادث ورزشی و مشکلات خاص بانوان در ورزش مطالبی را ارائه کرد.
در حاشیه برگزاری سمینار پزشکی ورزشی بانوان؛ دکتر لاله حاکمی نائب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بازدید از هیأت پزشکی ورزشی استان، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و افسانه حسن نائبی معاون ورزشی استان دیدار کرد. 
در این جلسه که دکتر مدبر رئیس و ساناز حبیب وند نایب رئیس هیأت و ندا پاکدامن مسئول ورزش بانوان استان نیز حضور داشتند، علایی مقدم از فعالیت های هیأت در زمینه برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی و توجه ویژه به ارتقای سطح سلامت بانوان ورزشکار تقدیر کرد. 
دکتر حاکمی نیز ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در زمینه پزشکی ورزشی بانوان خواستار همکاری و حمایت بیش از پیش در اجرای طرح های توسعه سلامت ورزشکاران و مخصوصاً بانوان ورزشکار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =