مشارکت مردم آذربایجان غربی بیش از دوره های گذشته است

محمد مهدی شهریاری گفت: مشارکت مردم تا کنون بسیار خوب بوده و بنا بر پیش بینی های انجام شده حضور مردم پر رنگ تر از دوره های قبل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ارومیه، «محمد مهدی شهریاری» امروز(2اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: بر اساس آمار به دست آمده طی یک ساعت گذشته به طور میانگین چهار تا پنج هزار رای در هر دقیقه به صندوق‌های رای این استان ریخته شده‌است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در راستای امنیت و ایمنی انتخابات، 7هزار و500 نیروی نظامی و انتظامی در استان فعالیت مستمر دارند.

وی با بیان اینکه حدود ٢٢ نفر عوامل اجرایی برای هر صندوق انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: در مجموع ۴٢ هزار نفر عوامل اجرایی، ناظران و ماموران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

این مسئول تصریح کرد: ٢ هزار و ١١٧ صندوق رای در آذربایجان‌غربی فعال است که از این تعداد 7 صندوق ویژه اقلیت های مذهبی در نظر گرفته شده است.

شهریاری گفت: بار دیگر مردم فهیم استان با حضور پرشور در پای صندوق های رای تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

استاندار آذربایجان غربی با تشکر از حمایت و پشتیبانی مردم، اضافه کرد: مردم ما همیشه در صحنه بوده اند و هر جا نیازبه حضور و پشتیبانی باشد با جان و دل حاضر می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =