استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم آذربایجان بود.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل جبارزاده اظهار داشت: تمدید چندین‌باره زمان انتخابات نشان از حضور فوق‌العاده مردم در پای صندوق‌های رای بود.

وی افزود: شعب اخذ رای استان می‌بایست بعد از رای‌گیری از تمام افراد حاضر در شعبه، کار شمارش آرا را بلافاصله آغاز کنند.

جبارزاده در خصوص اعلام نتایج انتخابات، گفت: با توجه به کثرت کاندیداها، کار شمارش، تجمیع و اعلام آرا زمان‌بر بوده و نتایج به تدریج از طریق صدا و سیما به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان این که انتخابات در 2 هزار و 889 شعبه اخذ رای استان در امنیت کامل برگزار شد، افزود: 45 هزار نفر از عوامل انتخابات در شعب اخذ رای و تلاشگران عرصه امنیت در پشت صحنه، شرایطی فراهم کردند تا مردم استان با اطمینان خاطر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: در کنار حماسه انتخابات، وجود امنیت و آرامش در استان را نیز به مردم تبریک می‌گویم و از همه بانیان امنیت در بخش‌های مختلف استان قدردانی می‌کنم.

جبارزاده گفت: مردم استان امروز بار دیگر نشان دادند که همچنان در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری و خون شهدا هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی از عوامل صدا و سیمای استان که پا به پای عوامل اجرایی در ثبت حماسه سیاسی هفتم اسفند تلاش کرد قدردانی کرد و گفت: نتیجه این تلاش‌ها ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ استان بود و با توجه به این که برنده اصلی انتخابات، مردم هستند این موفقیت را به مردم استان تبریک می‌گویم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =