تشکیل قرارگاه امام علی(ع) برای تامین امنیت انتخابات در آذربایجان شرقی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از تشکیل قرارگاه امام علی(ع) برای تامین امنیت انتخابات در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ علي اسمعيل پور در این خصوص گفت: فرماندهي انتظامي استان با تشکيل قرارگاه امام علي (ع) آمادگي کامل دارد تا امنيت انتخابات را برقرار کند.

وی افزود: نيروي انتظامي استان از اواسط سال جاري جلسات متعددي را با هدف رصد فضاي انتخاباتي استان اعم از مجازي و حقيقي در قالب قرارگاه امام علي (ع) به رياست شخص سردار فرمانده انتظامي استان تشکيل و در تمام موضوعات مرتبط با اخبار انتخاباتي اقدامات امنيتي لازم را به عمل آورده است.

این مقام انتظامی آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر از ابعاد امنيتي در خصوص انتخابات هيچ مشکل خاصي وجود نداشته و براي برقراري امنيت صندوق هاي راي از نقاط صفر مرزي تا عمق شهرهاي استان تدابير خاص انديشيده شده و در کنار آن امنيت جاده ها و خيابان ها و شهرها نيز پوشش انتظامي داده شده است.

سرهنگ علي اسمعيل پور در ادامه ضمن دعوت از آحاد مردم غيور و هميشه در صحنه استان آذربايجان شرقي براي شرکت در انتخابات و سرنوشت خود اعلام نمود: نيروي انتظامي استان همچنان آماده دريافت اخبار مردمي از طريق تلفن هاي 110 و 197 مي باشد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي تاکيد کرد: براي تامين امنيت هرچه بيشتر و بهتر صندوق هاي راي پيش بيني هاي لازم انديشيده شده است و در جاجاي استان پليس در آماده باش صد در صد بسر مي برد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =