بیانیه حمایت اهالی موسیقی آذربایجان شرقی از دکتر نیکوخصلت برای انتخابات مجلس در تبریز

جمعی از اهالی موسیقی آذربایجان شرقی با صدور بیانه ای از دکتر سعید نیکوخصلت در رقابت های انتخاباتی مجلس در حوزه ی تبریز، اسکو و آذرشهر حمایت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، متن این بیانیه بدین شرح است:

پیشرف و تعالی از لازمه های یک جامعه ی پویا و پر نشاط است که جز با همدلی و وفاق میسور نیست،

در همین راستا، شعر و موسیقی ارزشمند به عنوان غذای ذهن و جان، جایگاهی رفیع دارد و جامعه ی بدون پشتوانه ی هنر، ورزش و ادبیات، جامعه ای بدون روح و مرده ای است که در هیچ بعد و حیطه ای پیشرفت نخواهد کرد.

لذا ما ورزشکاران، موسیقیدانان، شاعران، آهنگسازان، نوازندگان و ... اعتقاد راسخ داریم که دکتر سعید نیکو خصلت ، فرهیخته ای است که به نشاط و پویایی جامعه ارج می نهد و بر آن اهتمام می ورزد لذا حمایت خویش را اعلام می داریم.

اعلام حمایت هنرمند موسیقی از سعید نیکوخصلت

هنرمند فعال رشته موسیقی از دکتر سعید دباغ نیکوخصلت اعلام حمایت کرد.

سید حسین حسینی فعال عرصه موسیقی درباره علت انتخاب خود گفت: بسیاری از فاکتورهایی که یک نماینده مجلس باید داشته باشد را در دکتر نیکوخصلت می توان دید و مهم ترین مشخصه ای که ایشان دارند شجاعت و شهامت است که با جسارت خاصی حرف های خود را می زند و اعلام موضع می کند.

این نوازنده و هنرمند چیره دست ادامه داد: اینکه آقای دکتر نیکوخصلت از جامعه هنر و موسیقی حمایت کرده اند می تواند همراهی جامعه موسیقی را به دنبال داشته باشد چرا که جامعه موسیقی همواره مورد بی مهری قرار گرفته است حتی کسانی که در راس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داشتند حمایتی آشکار از موسیقی نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: تا جایی که از آقای نیکوخصلت شناخت دارم خودشان علیرغم اینکه زندگی خود را وقف ورزش و علم کرده اند فردی اهل شعر و موسیقی هستند و اهمیت هنر را در جامعه درک می کنند ، جامعه هنر به چنین نماینده ای نیاز دارد که همواره آن ها را یاری کند و از حقوق هنرمندانو جامعه هنر در قانون گذاری و اجرای قانون حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان باید تمام تلاش خود را کنند تا نماینده ایی برای جامعه هنر به مجلس بفرستند گفت: اگر ما در سکون باشیم و تلاشی نکنیم مسلم است که افرادی راهی مجلس خواهند شد که هیچ سنخیتی با جامعه هنر ندارند ما باید حداکثر تلاش خود را داشته باشیم تا یک نفر دلسوز هنرو فرهنگ و ورزش را راهی مجلس کنیم.

وحید جبارزاده از دکتر نیکوخصلت حمایت کرد

هنرمند صاحب نام موسیقی کشور از دکتر سعید دباغ نیکوخصلت اعلام حمایت کرد.

وحید جبارزاده با اعلام این خبر گفت: اینکه یک نامزد انتخاباتی یکی از مهم دغدغه هایش فرهنگ و هنر باشد برای جامعه هنر مسئله ای بسیار مهم  وضروری است.

نوازنده و استاد کمانچه ایرانی ادامه داد: متاسفانه تا به حال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی فرهنگ و هنر را در دایره کوچکی محدود کرده اند و به ویژه در حوزه موسیقی علیرغم اینکه هنری مهجور بوده هیچ عکس العملی نشان نداده اند.

وی یادآور شد: ما به نماینده ای احتیاج داریم که اهمیت هنر را در جامعه درک کند و همان اندازه ایی که در حوزه های دیگر فعالیت دارد در حوزه هنر هم اظهار نظر کند و از حق هنرمندان دفاع کند ، حال که آقای نیکوخصلت دغدغه ی فرهنگی ، هنری ،ورزشی و آموزشی دارند می توانند نماینده شایسته ای برای جامعه هنری باشند.

عضو سابق گروه هنری شیدا، انتخابات پیش رو را موضوع مهمی اعلام کرد و خاطر نشان کرد : اگر می خواهیم تغییری برای آینده حاصل کنیم باید حرکتی از خود نشان دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =