راه اندازی ۳۰ پایگاه امداد و نجات نوروزی در گلستان

هروی گفت: جمعیت هلال احمر ۳۰ پایگاه در نوروز امسال برای خدمات امداد و نجات در سطح استان گلستان راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ «محمدعلی هروی» امروز (چهارشنبه ۷ اسفند) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در ایام نوروز برای آنکه مسافران نوروزی اوقات خوشی را در استان سپری کنند همواره پرتلاش در ستاد اجرایی خدمات سفر حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر در راستای خدمات امداد و نجات در سوانح جاده ای به مسافران حضور فعالی دارد.

هروی بیان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان به جمعیت هلال احمر سپرده شده در ایام نوروز تعداد ۲۱ پایگاه ثابت در سطح استان تدارک دیده شده و همچنین به همت معاونت جوانان ۹ پایگاه نیز برای خدمات به مسافران تدارک دیده شده است.

وی افزود: سیاست های ما در سال جاری تغییر کرده و پایگاه های ما به جای مسیرهای جاده ای در تفرجگاه ها و اماکن گردشگری مستقر خواهند بود و تنها دو ایستگاه در گرگان و نوکنده است که در کنار جاده مستقر خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ۳۰ پایگاه در نوروز امسال برای خدمات امداد و نجات در سطح استان برپا خواهد کرد، افزود: امیدواریم که بتوانیم با همکاری دیگر دستگاه ها خدمات خوبی را برای مسافران ارائه کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =