نظارت و بازرسی از واحدهای گردشگری گیلان تشدید می شود

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نظارت و بازرسی از واحدهای گردشگری گیلان تشدید می شود.

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛ شهرود امیر انتخابیبا اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نظارت و بازرسی از واحدها و تأسیسات گردشگری با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا با دستور دادستان گیلان و هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عرضه هرگونه قلیان در تأسیسات گردشگری دارای مجوز غیرقانونی و ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

امیر انتخابی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه گفت: برگزاری هرگونه جشن و مراسم در واحدهای پذیرایی و گردشگری ممنوع و به واحدهای ابلاغ شده است.

وی در ادامه به ابلاغ دستور العمل های بهداشتی به تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان اشاره و تصریح کرد: واحدهای مذکور مراقبت‌های بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات را آغاز کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در گیلان و همچنین نزدیکی نوروز و حجم بالای سفرها به این استان تلاش خواهد شد در بازه زمانی باقیمانده تا شروع سال جدید، نسبت به رفع ایرادات در واحدهای تحت پوشش با جدیت پیگیری و اقدام شود.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی، به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس، بازدید گروهی از موزه‌های این استان ممنوع است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =