ورود تمام اتباع چین به کشور ممنوع اعلام شده است

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد که بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، علی کاشانی حیدری اظهار داشت: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در کشور، به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان‌های مستقر در این مجموعه، برای مقابله با گسترش این بیماری تشکیل شد.

وی ادامه داد بر اساس مصوبات این ستاد، بلافاصله سلسله جلسات آموزشی برای کلیه کارکنان عملیاتی در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی با هدف جلوگیری از ابتلا به این بیماری برگزار شد و عملیات ضدعفونی امکان، ترمینال‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرودگاه نیز آغازشد و این عملیات به صورت مداوم در جریان است.

کاشانی حیدری افزود: اکنون تمام مسافران در بدو ورود به کشور با استفاده از دوربین‌های حرارتی کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده مسافر خارجی دارای علائم کرونا از ورود آن فرد به کشور جلوگیری می‌شود و مسافران ایرانی نیز در صورت دارا بودن علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های مشخص شده اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول بیان داشت همچنین بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت : آموزش کارکنان بخش‌های اداری نیز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته و علاوه بر قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده در ساختمان‌های اداری جهت استفاده کارکنان، عملیات ضدعفونی ساختمان‌ها نیز به صورت مرتب انجام می‌شود.

وی اضافه کرد همچنین برگزاری جلسات، اجتماعات و کلاس‌های غیر ضروری نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

پایگاه‌های اورژانس و بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه امام نیز در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در جهت مقابله با ویروس کرونا هستند.

۲۲۳۲۲۹
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =