جنجال تکراری درباره معرفت علی پروین/ شاگردها مقابل سلطان

صحبت‌های اخیر نادر محمدخانی، ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس باعث شد تا دوباره جنجال‌های گذشته بر سر زبان‌ها بیفتد و خاطرات شاگردهایی که علیه علی پروین صحبت‌ کرده‌اند زنده شود. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادر محمدخانی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود که به خارج از ایران مهاجرت کرده است. او برخلاف سال‌های اخیر که همواره از جنجال‌ها و حاشیه‌ها دور بوده است با حضور در یک برنامه ماهواره‌ای صحبت‌هایی را علیه علی پروین به زبان آورده است. 
این صحبت‌ها باعث شده تا خاطره صحبت‌های قدیمی شاگردانی مانند مجتبی محرمی، بهروز رهبری‌فرد، رضا شاهرودی و محمدحسن انصاری‌فرد و محمد مایلی‌کهن درباره سلطان دوباره زنده شود. بهروز رهبری‌فرد، یکی از مدافعان پروین در دهه هفتاد بود که بارها با او قهر و آشتی کرد و در سال‌های اخیر درباره تیم استیل‌آذین با پروین و رختکن‌های جنجالی پرسپولیس دست به افشاگری زد. مجبتی محرمی هم در گذشته درباره بی‌معرفتی پروین صحبت کرده و مایلی‌کهن هم با تشبیه رفاقت پروین به اتوبان یک‌طرفه علیه سلطان حرف زده است. 
با این وجود پروین هم همیشه ازخود دفاع کرده و بارها گفته که ستاره‌های جنجالی پرسپولیس را او از بازداشت‌گاه آزاد می‌کرده است و برای خیلی از افراد خانه خریده است. حتی او ادعا می‌کند که برای اینکه برای بازیکنان زمین بخرد، کتک خورده است و حسابی از معرفت خود تعریف می‌کند. 
اما موضوع جالب‌تر این است که وحید قلیچ، کسی که در سال‌های علیه پروین صحبت‌هایی را داشته از او دفاع می‌کند و می‌گوید که نباید علیه پروین صحبت کرد!

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =