«استفان کینگ» نویسنده آمریکایی و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان آثار ادبی در ژانر وحشت قصد دارد جدیدترین رمانش را به زندگی «جان اف کندی» رئیس‌جمهور سابق آمریکا اختصاص دهد.

به گزارش فارس به نقل از بوستون هرالد، «کینگ» قصد دارد در این رمان به لحظه ترور «جان اف کندی» سی و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا را به تصویر بکشد. وی تصمیم دارد این اثر را همزمان با سالروز تولد «جان اف کندی» منتشر و روانه بازار کتاب جهان کند.

«استفان کینگ» که به طور کلی به خاطر نگارش رمان‌هایش در ژانر وحشت در سراسر جهان شناخته شده است از جمله بهترین نویسندگان داستان‌های دلهره‌آور محسوب می‌شود که تصمیم دارد وقایع مربوط به ترور «کندی» را با جزئیات برای مخاطبش به تصویر بکشد.

این نویسنده در تازه‌ترین اثرش که با عنوان «63.22.11» تاریخ ترور «کندی» نامگذاری کرده است تصمیم دارد لحظه تیراندازی و به قتل رسیدن «کندی» را برای علاقمندان به آثارش به تصویر بکشد.

«جان اف کندی» سی‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا» در یکی از روزهای جمعه ماه نوابر سال 1963 در ایالات متحده آمریکا در شهر دالاس تگزاس ترور شد. وی هنگامی که با همسرش «ژاکلین کندی» سوار خودروی روباز بود به وسیله تیر مورد اصابت قرار گرفت و ترور شد.

«کندی» از اعضای خانواده سیاسی و مشهور کندی است که به عنوان نمادی از لیبرالیسم آمریکایی شهرت دارد. وی در طول جنگ جهانی دوم در اقیانوس آرام ناوبان بود و به خاطر شجاعت در نجات جان سربازانش مدال گرفت.
60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =