خدمات درمانگاه‌های شهرداری برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: درمانگاه‌های شهرداری تهران از این پس به چرخه درمان بیماران مبتلا به کرونا وارد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود گفت: شهرداری تهران اولین سازمانی بود که در کنار وزارت بهداشت آمادگی خود را اعلام کرد.

وی افزود: کارهای ما در چند حوزه تقسیم شد که یکی از این حوزه ها بهداشت و پیشگیری بوده است که از قبل از ورود ویروس به کشور دستورالعمل هایی را به سازمان های درگیر ارائه کرده بودیم.

چوبینه گفت: یک سری پیش بینی هایی هم انجام شده بود که به همین دلیل یک سری وسایل مورد نیاز مثل ماسک را هم در انبارها دپو کردیم تا در زمان مورد نیاز از آن استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تصریح کرد: بعد از دستور مدیر کل دفتر شهردار تهران بیش از ۵۰ هزار مورد از این ماسک ها را به همراه ۳۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده دست و ۲۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده سطوح را در اختیار اداره کل پشتیبانی قرار دادیم.

وی افزود: به شرکت های مختلف نظیر سازمان آتش نشانی شهر تهران امکانات مورد نیازشان را ارائه کردیم و از سوی دیگر به بسیاری از ساختمان های شهرداری تهران تب سنج‌های مورد نیازشان را دادیم.

چوبینه گفت: همکاران بنده از همان روزهای ابتدایی آموزش هایی را برای کارکنان اتوبوسرانی، مترو، و تاکسیرانی قرار دادند تا هم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن این اماکن اقدام کنند و هم در حوزه پیشگیری ورود کرده باشند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم افزود: یکی از اقدامات دیگر که مورد توجه وزارت بهداشت بود بحث درمان پرسنل شهرداری تهران در هجده مرکز شهرداری تهران بود.

وی ادامه داد:  بار ابتلا به کرونا سنگین است و دیگر بیمارستانهای وزارت بهداشت جوابگوی این حجم از بیماران نیست و از این رو در تعدادی از درمانگاه‌های شهرداری تهران اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهیم کرد.

چوبینه گفت: اگر پرسنل شهرداری تهران و به خصوص بازنشستگان نیاز به اقدامات درمانی داشته باشند هم در خانه به آنها امکانات درمانی خواهیم داد و هم در مراکز شهرداری تهران.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =