۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
گلایه تاکسیرانان از کمبود مواد ضدعفونی

فارس نوشت: عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری باید موضوع ضرورت ارائه مواد ضدعفونی کننده به رانندگان تاکسی را مد نظر داشته باشد، گفت: رانندگان تاکسی اگر پیشنهادی در این زمینه دارند به مدیریت شهری اعلام کنند.

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وضعیت رانندگان تاکسی با توجه به بروز کرونا و ابتلای برخی از مردم به این بیماری، اظهار داشت: شرایط کنونی نه تنها برای رانندگان تاکسی، بلکه برای اکثر اقشار جامعه سخت است و در یک زمان خاص به سر می‌بریم. 

وی با اشاره به اینکه ارائه مواد ضدعفونی‌کننده به رانندگان تاکسی امری بسیار ضروری است، گفت: هر چند اقداماتی در این راستا انجام شده، ولی مشکل کمبود مواد ضدعفونی‌کننده وجود دارد و این مسئله گلایه رانندگان تاکسی و اتوبوس را به همراه داشته است. 

نژاد بهرام با اشاره به اینکه شهرداری باید این موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کند و ارائه مواد ضدعفونی‌کننده به رانندگان تاکسی اتوبوسی در اولویت باشد، گفت: کرایه‌های تاکسی برای سال ۹۹ افزایش می‌یابد،‌ ولی درحال حاضر نمی‌توان به لحاظ مالی اقدام خاصی را برای رانندگان تاکسی انجام داد. 

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تمهیداتی مانند ارائه لاستیک رایگان به رانندگان تاکسی از قبل انجام می‌گرفته و پیش‌بینی شده است، ولی در حال حاضر اگر رانندگان پیشنهادی دارند ارائه دهند تا سازمان تاکسیرانی و مدیریت شهری حمایت لازم را انجام دهد.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =