برگزاری جلسات مقابله با کرونا همچون جلسات اتاق جنگ است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تاکید بر ممنوعیت پذیرش مسافر در سراسر استان گفت: فرمانداران استان و مدیران شهری از پذیرش مسافران در کمپ های اقامتی و گردشگری جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  ؛ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه استانی مقابله با کرونا گفت: با دستور استاندار سمنان، بمنظور پیشگیری و مقابله با کرونا، کمیته های مختلفی تحت قالب کارگروه استانی مقابله با کرونا در استانداری سمنان شکل گرفته است.

رئیسیان با بیان اینکه گزارش های اعلام شده از سوی کمیته های کارگروه استانی مبارزه با کرونا بصورت روزانه جمع بندی و برای مراجع کشوری ارسال میشود اظهار کرد: برگزاری این جلسات همچون جلسات اتاق جنگ است و دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و لازم است تمامی مدیران انجام مصوبات و تکالیف مشخص شده ی دستگاهی را مد نظر قرار داده و این مصوبات بر روی کاغذ نماند. 

وی با تقدیر از شهرداران و دهیاران استان بدلیل همکاری در انجام مصوبات شورای تامین و ضد عفونی شهرها و روستاها و ... گفت: خوشبختانه تمامی سالن های چند منظوره استان برای خدمات رسانی و درخواست احتمالی دانشگاه های علوم پزشکی آماده سازی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تاکید بر ممنوعیت پذیرش مسافر در سراسر استان گفت:  فرمانداران استان و مدیران شهری از پذیرش مسافران در کمپ های اقامتی و گردشگری جلوگیری کنند.

رئیسیان تصریح کرد: سوخت گیری وسائط نقلیه در جایگاههای فرآورده های نفتی استان، الزاما باید توسط جایگاه داران انجام شود.

وی در پایان گفت: اعتبار دفترچه های بیمه تا پایان فروردین ۹۹  تمدید گردد تا شاهد کاهش میزان رفت و آمدها جهت تمدید اعتبار دفترچه های بیمه باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =