۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
در ایام نوروز به دزفول سفر نکنید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: از هموطنان میخواهیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز از سفرهای غیرضروری به دزفول اجتناب کنند.

حمیدرضا چمن آرا رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: از هموطنان گرامی میخواهیم با توجه به شیوع ویروس کرونا ضمن عذرخواهی؛ در ایام نوروز از سفرهای غیرضروری به دزفول اجتناب کنند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت تمرکززدایی برای مقابله با آن، ایجاد هرگونه مکان برای تجمع افراد در نوروز ممنوع است که در این راستا امسال کمپ‌های دائم و موقت نوروزی شهرداری دزفول برای اسکان مسافران دایر نمی‌شود.

چمن آرا بیان داشت: با توجه به اینکه دزفول یکی از قطب‌های گردشگری جنوب کشور است و در سال‌های پیشین، بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی این شهر، پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود، تاکنون دستورالعملی در خصوص خودروهای عبوری، احتمال توقف مسافران به صورت انفرادی و یا برپایی چادرهای مسافرتی در پارک‌ها ابلاغ نشده است که درصورت مصوب در شورای اسلامی شهر دزفول و یا ارسال هر دستورالعملی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در پایان تصریح کرد: از کلیه هموطنان عزیز درخواست می‌شود برای مقابله با ویروس کرونا ضمن عذرخواهی از سفرها و ترددهای غیر ضروری به دزفول اجتناب کنند تا بتوانیم شانه به شانه یکدیگر از این مرحله سخت عبور کنیم.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =