به زودی؛ بازی‌های بدون تماشاچی در لیگ برتر انگلیس/عکس

ورزش سه نوشت: درحالیکه لیگ برتر انگلیس هنوز تصمیمی درباره تغییر برنامه لیگ به خاطر ویروس کرونا نگرفته ولی گفته می‌شود احتمال دارد به زودی بعضی بازی‌های این لیگ بدون تماشاچی برگزار شود.

بعد از بحث و جدلها و گمانه‌زنی‌های بسیار درباره اینکه لیگ برتر انگلیس در مقابله با شیوع ویروس کرونا چه تمهیدی در نظر خواهد گرفت حالا به نظر می‌رسد این احتمال قوت گرفته که لیگ برتر به زودی بازی‌های خود را بدون حضور تماشاچی برگزار کند.

این احتمال زمانی قوت گرفت که ساشا ریازانتسف، مدیر مالی ارشد باشگاه اورتون اعلام کرد به احتمال زیاد باشگاه‌های انگلیسی به زودی مجبور خواهند شد تا بازی‌های خود را در پشت درهای بسته و بدون تماشاچی برگزار کنند.

در حال حاضر در انگلیس بیش از 100 مورد مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده و این ویروس در بریتانیا اولین کشته را هم گرفته است. برخی کشورهای دیگر از جمله ایتالیا و ایران تصمیم گرفته‌اند برای جلوگیری از گسترش ویروس مسابقات ورزشی و فوتبالی خود را به تعویق بیندازند. چندین بازی سری آ و از جمله دربی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس به تعویق افتاده  و لیگ ایتالیا اعلام کرده که همه بازی‌ها دست کم تا ماه آوریل بدون تماشاچی برگزار خواهد شد.

با اینکه تا کنون اقدامات مشابهی در لیگ برتر انجام نشده ولی رازیانتسف می‌گوید به زودی شاهد اقدامات مشابه در انگلیس هم خواهیم بود. او در این باره گفت:" اگر تصمیم به برگزاری‌ها بازی‌ها بدون تماشاچی شود این تصمیمی است که به باشگاه‌ها اعلام شده و آنها مجبور به اطاعت خواهند بود. این مساله  فراتر از دنیای ورزش است. هیچکس نمی‌خواهد بدون تماشاچی بازی کند ولی واقعیت این است که این مساله‌ای اجتناب‌ناپذیر است و به زودی اتفاق می‌افتد".

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =