برهانی: امیدوارم فرهاد اسیر حاشیه‌ها نشود

ایلنا نوشت: آرش برهانی، پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد هنوز هم این تیم شانس قهرمانی دارد.

آرش برهانی پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم هنوز هم شانس قهرمانی دارد و اگر شرایط بازیکنان آسیب دیده بهتر شود آن‌ها می‌توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

مسابقات لیگ هم تعطیل شد در این باره صحبت کنید.
با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا یکی از تصمیماتی که باید مسئولین می‌گرفتند همین تعطیلی مسابقات بود، زیرا که ممکن است باعث ایجاد یک فاجعه بد در ورزش شود. خیلی خوب است کهسلامت ورزشکاران از هر چیز دیگری ارجح‌تر است.

اما ممکن است تمام شدن مسابقات فوتبال زمان‌بر شود؟
چه اشکالی دارد مسابقات مهمی که در پیش نیست و هر چه قدر هم دیرتر مسابقات تمام شود ضرری نخواهد داشت البته فکر می‌کنم در سال جدید بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار شود.

شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟
به هر حال به عنوان یک بازیکن قدیمی استقلال شرایط تیم را پیگیر هستم و معتقدم استقلال به زودی به روزهای خوب باز خواهد گشت، زیرا بازیکنان آسیب‌دیده‌اش شرایط حضور در میادین را پیدا کرده‌اند و همین می‌تواند برای تیم مفید باشد. فکر نمی‌کنم سابقه داشته باشد که یک تیم این قدر بازیکن آسیب دیده یک جا داشته باشد.

یعنی معتقدید کسب این نتایج به خاطر مصدومیت‌ها است؟
استقلال فقط در دو بازی اخیرش نتوانست شرایط خوبی داشته باشد، اما پیش از آن شرایطش بد نبود و زمانی که این بازیکنان آسیب دیده‌اش زیاد شدند نتوانست نتیجه لازم را کسب کند. مطمئن هستم در ادامه و با شروع بازی‌ها استقلال دوباره نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

عملکرد مجیدی راضی کننده بوده است؟
فرهاد مربی بسیار خوبی است او برای کارش انگیزه دارد و آن طور که من شنیدم خودش هم در تمرینات با بازیکنان هم‌بازی می‌شود و این نشان می‌دهد که بازیکنان با وی رابطه خوبی دارند امیدوار هستم که شرایط همین گونه باشد. امیدوارم که بگذارند فرهاد در استقلال کارش را انجام و هیچ وقت اسیر حاشیه‌ها نشود.

ممکن است برای تماشای تمرینات بروید؟
شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد. البته که در بیشتر بازی‌های این فصل تلاش کرده ام به ورزشگاه بروم و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنم.

استقلال اختلاف زیادی را با صدر جدول دارد.
این اختلاف قابل جبران است دیدید که استقلال در نیم فصل اول اختلاف زیادی را با تیم‌های بالای جدول داشت، اما توانست آن را جبران کند پس این شانس و احتمال وجود دارد که باز هم استقلال به بالای جدول نزدیک‌تر شود. امیدوارم هواداران استقلال در پایان فصل لبخند رضایت روی لبهایشان باشد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362049

برچسب‌ها