اهالی والیبال قزوین همدل نیستند

یکی از ستاره‌های پرفروغ و آینده‌دار والیبال قزوین "محدثه محمدبیگی" والیبالیست ۱۸۳سانتیمتری تیم شهرداری قزوین است که در هفده سالگی با کوله‌باری از تجربه در اندیشه آرزوهای بزرگ و حضور در لیگ والیبال اروپاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ با این جوان آینده‌دار والیبال قزوین هم‌کلام شدیم تا از آخرین وضعیت تیم شهرداری قزوین و هیات والیبال مطلع شویم.
خانم محمدبیگی! امسال در تیم شهرداری قزوین تا اینجای کار چه طور بودید؟
همانطور که می‌دانید من سال‌ها در رده نوجوانان و نونهالان والیبال شهر زحمت کشیدم و حتی بدون مربی تمرین کردم و امسال با تیم‌داری شهرداری قزوین شور و شعف زیادی بین والیبالیست‌های خانم ایجاد شده‌است و تمام توان و تلاشم را گذاشته‌ام برای تیم شهرم ثمربخش باشم. فکر می‌کنم مربیان تیم هم از روندکاری من راضی باشند.
عملکرد کادر فنی را چگونه می‌بینید، آیا توانسته در شما جوانان انگیزه ایجاد کند؟
خانم افسانه ایران‌دوست به عنوان سرمربی بسیار باانگیزه و باتجربه است و روند تیمی ما را ملاحظه می‌کند که هفته به هفته بهتر می‌شویم. هفته قبل توانستیم تیم قدرتمند "اکسون" را ببریم. مطمئن باشید تا پایان مسابقات حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.
شنیدیم در ترکیب تیم چندان بازیکن بومی وجود ندارد؟
نه اینطور نیست؛ من به عنوان والیبالیست بومی همیشه در ترکیب هستم، منتهی در والیبال حرفه‌ای نباید اینگونه دیدگاه داشته باشیم. تیم والیبال سایپا، ذوب آهن و... همه از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کنند. متاسفانه والیبال قزوین در چندسال اخیر به دلیل نبود تیم لیگ برتر دچار افت شده است، البته از نظر بازیکن حرفه‌ای و باتجربه با کمبودهایی روبه‌رو هستیم که در آینده بهتر می‌شود.
جایگاه ششم جدول نه تیمی؛ فکر می‌کنید زیبنده والیبال قزوین باشد؟
ما کمی در آماده‌سازی زمان را از دست دادیم؛ اما تیم‌های بالای جدول را شما نگاه کنید سایپا، پیکان، ذوب آهن، اکسول، باریج اسانس؛ این‌ها تیم‌های حرفه‌ای با سرمایه‌گذاری‌های سنگین هستند، آنها حتی لژیونر هم دارند. ولی تیم ما با حداقل امکانات و تعدادی جوان جویای نام و یک مربی سخت‌کوش پای در رقابت‌ها گذاشته‌است. مطمئن باشید در دور برگشت تیم ما با همدلی و هماهنگی و شناخت بیشتر مدعی کسب عنوان خواهد بود.
خانم محمدبیگی! خبری از دعوت به تیم ملی نیست؟
من دوبار به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دعوت شدم؛ اما تمام تلاشم را می‌کنم که دوباره نظر مربیان تیم ملی را به عملکرد فنی‌ام جلب کنم. البته رقابت شدیدی برای پوشیدن لباس تیم ملی وجود دارد.
سقف آرزوهای خانم محمد بیگی کجاست؟
می‌خواهم این رشته را در سطح اول دنیا ادامه دهم. در نظر دارم به لیگ والیبال ترکیه‌ بروم. تیم‌های ترکیه‌ای در رقابت‌های لیگ اروپا حضور دارند. اگر بتوانم عملکرد مثبتی داشته باشم، در لیگ اروپا دیده می‌شوم و به یک تیم حرفه‌ای والیبال اروپا می‌روم. این آرزوی همیشگی‌ام است که برای دستیابی به آن متمرکز هستم.
والیبال بانوان قزوین با تیم‌داری شهرداری قزوین جان دوباره‌ای گرفته است. وضعیت کنونی را چطور می‌بینید؟
امسال از نظر انگیزشی شرایط خیلی بهتر شده‌است؛ اما متاسفانه والیبال قزوین همدل نیست. باید مربیان و افراد تاثیرگذار به فکر والیبال شهر باشند و از پیگیری منافع شخصی دوری کنند. باید والیبال قزوین در بخش بانوان، حرفی برای گفتن داشته باشد.
چند روز دیگر مجمع انتخاباتی برگزار می‌شود، شما جزو افراد حاضر در مجمع هستید، به چه کسی رای می‌دهید؟
اجازه بدهید نام نبرم؛ اما مطمئن باشید به فردی رای می‌دهم که به فکر تحول اساسی در والیبال قزوین باشد و هدف اصلی‌اش حمایت از والیبالیست‌های بی‌ادعای قزوینی باشد. باید فردی که مسئولیت هیات را برعهده می‌گیرد به فکر والیبال بانوان قزوینی باشد و به دنبال مطرح کردن خود در والیبال نباشد. امیدوارم فردی انتخاب شود که به نفع والیبال کار کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =