فعالیت ۱۲۰ سازمان مردم نهاد جوان خوزستان برای پیشگیری از کرونا

سازمان‌های مردم‌ نهاد جوان خوزستان همگام و همراه با تمامی نهادها و ارگان ها برای پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات اثربخشی را انجام داده‌اند که افزایش آگاهی مردم در زمینه این بیماری، کاهش سطح نگرانی در جامعه و تهیه اقلام بهداشتی از مهمترین اهداف و اقدامات این سازمان ها است.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سازمان‌های مردم‌ نهاد جوان خوزستان همگام و همراه با تمامی نهادها و ارگان ها برای پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات اثربخشی را انجام داده‌اند که افزایش آگاهی مردم در زمینه این بیماری، کاهش سطح نگرانی در جامعه و تهیه اقلام بهداشتی از مهمترین اهداف و اقدامات این سازمان ها است.

وی با بیان اینکه برخی از سازمان‌های مردم‌ نهاد استان اقدام به تشکیل کمپین پیشگیری از بیماری کرونا کردند که در راستای افزایش آگاهی جامعه کوشا هستند گفت: سازمان های مردم نهاد با ساخت کلیپ و فیلم های مختلف برای آگاهی بخشی بیشتر آحاد جامعه نقش ارزنده ای در پیشگیری از این بیماری دارند.

حردانی بیان کرد: در راستای کمک به کاهش شیوع بیماری کرونا و آگاهی بخشی بیشتر مردم، سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به صورت گسترده وارد مبارزه با این بیماری شدند.

وی با اشاره به اینکه جوانان عضو این سازمان ها در تولید ماسک و توزیع آن نیز در نواحی کمتر برخوردار فعالیت به سزایی دارند که این امر مورد استقبال اقشار مختلف مردم نیز قرار گرفته است گفت: هرچه اقلام بهداشتی مانند ماسک در جامعه بیشتر شود بار روانی آن در جامعه کمتر خواهد شد از این رو تامین مایحتاج خانواده‌ها به‌ ویژه خانواده‌های نیازمند از اهداف سمن‌ها است.

 در زمینه اطلاع‌ رسانی با اقداماتی مانند تشکیل کمپین‌ها و همچنین استفاده از رسانه، بخش قابل توجهی از جامعه در جهت آگاهی بخشی نسبت به بیماری کرونا زیرپوشش قرار گرفته است.

وی دور شدن مردم از استرس های نابجا و بی مورد در این روزهای بحرانی را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: امیدواریم که با کمک و مساعدت همه ارگان ها، نهادها  به زودی شاهد کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان باشیم و در این راستا نیز اقشار مختلف مردم باید توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =