معافیت مستاجران باشگاه‌های دولتی خراسان شمالی از اجاره اسفند

ایرنا نوشت : مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با توجه به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی استان، به دلیل شیوع ویروس کرونا، مستاجران تمامی اماکن ورزشی دولتی در اختیار ابن اداره‌کل، از پرداخت اجاره بهای اسفندماه معاف هستند.

در حال حاضر به خاطر شیوع کرونا تمامی اماکن ورزشی تعطیل شده اند که این امر از نظر درآمدزایی باعث ایجاد مشکلاتی برای باشگاه داران شده است.
وی افزود: در این راستا به منظور کمک به مستاجران باشگاه های دولتی و بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان، اجاره اسفندماه مستاجران بخشیده شد و از آنان دریافت نمی شود.
بهادری گفت: رایزنی هایی برای کمک به بقیه باشگاه ها نیز در شرایط فعلی صورت گرفته ولی با توجه به شرایط اقتصادی موجود، امکان هر گونه کمک فراهم نشده است.
وی یادآور شد: این در حالی است که در صورت درخواست مستاجران،  ایام تعطیلی با دریافت اجاره بها به ماخذ ماه آخر قرارداد، به مدت قرارداد آنان اضافه خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار داشت: در صورت تداوم شرایط موجود پس از بررسی شرایط و مقتضیات روز و هماهنگی با مراجع ذیربط، تصمیمات لازم برای فروردین ماه این اماکن نیز اتخاذ و نتایج حاصله ابلاغ می شود.  
خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعالیت دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =