همدلی مردم چهارمحال و بختیاری با مددجویان کمیته امداد در جشن نیکوکاری

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود برگزاری غیرحضور جشن نیکوکاری، مردم استان همچون سال‌های گذشته به نیازمندان کمک‌های قابل توجهی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال  وبختیاری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان در محل دفتر امام جمعه شهرکرد مطرح کرد: خدمات کمیته امداد باید به نحوی باشد که نیازمندان متوجه شوند که خانواده کمیته امداد یک خانواده فعال، پشتیبان محرومان، دلسوز و با نشاط است.
وی افزود: افراد تحت پوشش‌ این نهاد و نیازمندان باید متوجه شوند که خانواده کمیته امداد خانواده‌ای خستگی‌ناپذیر است و به تعبیر این روزها شما کرونا را خسته می‌کنید و کرونا شما را خسته و زمین‌گیر نمی‌کند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به نگاه سخاوتمندانه کمیته امداد نسبت به نیازمندان گفت: خداوند دست سخاوتمندانه شما در کمک به نیازمندان را می‌بیند و زمینه کمک اغنیا به این نهاد را فراهم می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به مشکلات اقتصادی عموم مردم ادامه داد: افرادی هستند که تحت حمایت این نهاد نیستند اما دارای مشکلات اقتصادی هستند که این نهاد مانند گذشته باید از آنها نیز دستگیری کند.
نماینده ولی فقیه در استان بابیان اینکه کمیته امداد خدمات ارزشمندی را به نیازمندان ارائه کرده است بیان کرد: در کنار این خدمات باید در راستای ارتقاء فرهنگ اسلامی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی و غیره نیازمندان نیز برنامه‌ریزی شود.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به استفاده از روش‌های الکترونیکی در برگزاری جشن نیکوکاری گفت: روش‌های کمک به نیازمندان با استفاده از روش‌های نوین تسهیل شود تا نیکوکاران در سریع‌ترین زمان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =